אטרקציות ברומא שלא שמעתם עליהם

אהבתם את הכתבה? שתפו לחברים!

התמזל מזלי להתיידד עם המקומיים, שהראו לי את רומא במו עיניהם. הערכתי את הזמן שלי להכיר את רומא דרך מאות כנסיות, אתרים ארכיאולוגיים, מוזיאונים, מסעדות טעימות וגלידריות.

למרות שרומא

היא לא העיר האהובה עליי באיטליה (הנה אני מסתכל עליך, פירנצה), רומא היא מהממת לחלוטין ואסור לפספס. כמובן שזהו מרכז תיירותי, כך שתוכלו להתחיל או לסיים את הטיול בעיר זו בקלות בטיסה מאיטליה וממנה. רומא היא בהחלט עיר אירופאית גדולה ויש הרבה דברים לעשות, אז אני ממליץ להישאר בה לפחות ארבעה או חמישה ימים.

ללא ביקור בקולוסיאום המפורסם

סיור ברומא לא יהיה שלם. אני ממליץ להזמין את הסיור הזה עם The Roman Guy, שכולל גם ביקור בפורום הרומי (האטרקציה המרכזית מס' 2 של רומא). התחנה הראשונה של מסלול הטיול שלך ברומא היא לבקר בקולוסיאום המפואר.

אלו הן חורבות של מבני ממשלה עתיקים במרכז רומא, ממש ליד הקולוסיאום, שהוא מרהיב. יש חורבות רומיות אחרות שרוב האנשים לא יודעים עליהן בקרבת מקום, כולל אחת הפעילויות המגניבות ביותר של רומא.

הפנתיאון הוא אחד המבנים ברומא, המזכיר את העת העתיקה של העיר. הוא ממוקם בכיכר קטנה וצנועה בשם Piazza della Rotonda, שלאורכה, כמו כיכרות רומיות רבות אחרות, יש הרבה בתי קפה וברים.

זהו אחד המקומות בהם תוכלו למצוא אווירה מקומית נעימה מאוד וכמה מהאוכל הטוב ביותר ברומא

אתה מבקר בעיר כזו ואין לך מושג כמה אתה יכול לראות ולעשות ברומא לפני ההגעה. אבל אם אתם מטיילים ברומא ומבזבזים את כל זמנכם בסימון מרשימת המקומות שחובה לראות, אתם מפספסים הרבה. תן למדריך המקומי הזה לקחת אותך לשממה ליד רומא.

הנה כמה מנקודות הציון המפורסמות של רומא ופעילויות אחרות שאולי לא מובנות מאליהן

אבל יכולות להיות דברים נהדרים לעשות גם ברומא. זוהי דרך מצוינת לראות רבים מהמקומות הפחות מתוירים ברומא בזמן קצר. אתה יכול בקלות ללכת לכאן מאתרים מפורסמים אחרים ברומא כגון מזרקת טרווי, הפנתיאון או אנדרטת ויטוריו עמנואלה השני. זהו מקום מעניין לקחת הפסקה מהליכה וצפייה באנשים במרכז רומא.

עם הארכיטקטורה המדהימה שלה

המונומנטים העתיקים והכנסיות, הרחובות המרוצפים, אורח החיים התוסס והנינוח, רומא מושכת אותך לאט לאט ובקרוב תרצה לראות יותר ולעולם לא תרצה לעזוב את עיר הנצח. מבניינים של דור המילניום ועד למטבח מודרני, כל רגע בטיול שלכם ברומא יהיה שווה לראות. תוך מספר שעות, תוכלו לראות מראות רבים ולשמוע סיפורים מעניינים על ההיסטוריה של המונומנטים של רומא.

הסיורים המדהימים האלה יקחו אתכם למקומות פחות מוכרים ברומא ויראו לכם את הצד השני של העיר שלא הייתם יכולים לראות אחרת. סיור מודרך ברומא הוא בחירה טובה לבקר בציוני הדרך המפורסמים ביותר.

אתרים מפורסמים עמוסים מאוד אך ניתן להימנע מקבוצות סיורים עם פעילויות אלטרנטיביות אלו ברומא. שוב, אני מציע לך לצאת לטיול יום מחוץ לעיר אם יש לך שבוע ברומא. כדאי להזמין את הטיול שלך ברגע שאתה בטוח כשאתה ברומא.

בפוסט זה

אסביר את כל מה שאתה יכול לראות ולעשות אם יש לך שבוע ברומא, אספק פרטים על ציוני הדרך המפורסמים ביותר ואחלוק כמה טיפים לארגון הביקור שלך. המשך לקרוא כי מאמר זה הוא הראשון מתוך שלושה מאמרים שיעזרו לך לתכנן את החופשה המושלמת באיטליה. נתחיל מרומא ו-10 אטרקציות שחובה לראות שיאפשרו לכם לראות כמה שיותר תוך כדי הערכת המראות וההיסטוריה של רומא.

10 האטרקציות הפופולריות ביותר ברומא יהיו המדריך שלך כשאתה מחליט כיצד לבלות את זמנך בביקור בעיר המפוארת הזו

כך או כך, ראו את המראות שרומא מפורסמת בהם, אך וודאו שיש לכם מספיק זמן לרדת מהמסלולים הרגילים ולבקר ביפהפיות שחובה לראות שיהפכו את השהות שלכם לבלתי נשכחת עוד יותר. כדי לעזור לך למצוא כל מקום הכלול במדריך זה של רומא, יצרתי את המפה השימושית הזו, הכוללת גם תמונות עבור כל סיכה. רשימה זו תיתן לך יותר רעיונות למקומות ייחודיים לביקור ברומא ממה שאתה יכול לעשות בטיול בודד.

אתה יכול לבחור את המקומות הטובים ביותר לבקר עם רשימה שימושית זו של האטרקציות המובילות של רומא

לרשימה מלאה של אטרקציות ברומא, בקר בדף לשכת התיירות של רומא. תחנת החובה הבאה תהיה חלק ממסלול הטיול שלכם ברומא, חלק מרשימת ציוני הדרך המתויירים והמצולמים ביותר של העיר.

אם עדיין לא ראית מספיק אתרים היסטוריים

דבר נוסף שכדאי לעשות ברומא הוא לבקר בפנתיאון לזמן קצר. הפנתיאון הוא אחד מציוני הדרך המובילים של רומא ואחד המבנים האייקוניים ביותר שלה - אתה בהחלט לא יכול לפספס אותו במהלך השבוע שלך ברומא.

מקום שבו אתה יכול ממש לטייל בין חורבות ההיסטוריה בת אלפי השנים שלו. כל אחד מ-20 האזורים שלו הוא ייחודי בהיסטוריה, בשפה ובמטבח, אבל רומא היא יעד חובה לכל המטיילים.

יופיה של רומא ידוע היטב

אך מעטים מכירים את הכפרים הרבים המקיפים אותה. המקומות האלה ליד רומא נשכחים על ידי תיירים ומוצלים על ידי הפאר של הבירה האיטלקית. למרבה המזל, לרומא יש כל כך הרבה אמנות והיסטוריה מדהימים, שקל לברוח מההמונים על ידי יציאה מהמסלול השחור וביקור בנקודות ציון פחות מוכרות.

יש כל כך הרבה מוזיאונים מדהימים ברומא

שקשה מאוד לבחור אחד או שניים לביקור ברומא תוך יומיים. את המראות המרכזיים של רומא, כמו הוותיקן והקולוסיאום, כמובן שאין צורך להציג. החלק הכי טוב ברומא הוא ללכת ברחוב, להסתובב מעבר לפינה ולגלות עוד פנינה נסתרת.

הכירו את העיר כמו מקומיים ותברחו ממשחקי הרעב באטרקציות התיירותיות הפופולריות ביותר ברומא

רומא היא עיר מלאה במוזיאונים, כיכרות, אנדרטאות רומיות ואטרקציות נוספות. לעיר האיטלקית יש הרבה מה להציע מלבד האטרקציות התיירותיות העיקריות ברומא כמו הקולוסיאום, הפנתיאון ובזיליקת פטרוס הקדוש בוותיקן.

לפני שתתמודד עם מה לעשות ברומא

טוב לדעת שנסיעות בעיר מציעות כרטיסים לעיר לאטרקציות הפופולריות ביותר. זה יכול לספק חיסכון טוב אם אתה מתכנן לבקר באטרקציות המפורטות. פנקו את עצמכם בכניסה חינם ל-2 מ-5 האטרקציות המובילות ברומא, בתוספת הנחות על 30 אטרקציות אחרות וכניסה לכל האטרקציות המרכזיות של הוותיקן.

כתבות נוספות

Puppies 2826310
כללי

כלב קטן

בעולם העצום של הכלבים, לגזעים קטנים יש את הקסם והתכונות הייחודיות שלהם. פוסט זה בבלוג צולל לתוך החיים של כלבים קטנים, מאפיינים, תכונות התנהגותיות, חששות

Time 3306753
כללי

לצאת מהשגרה לסדנת טנטרה פרטית

מרגישים תקועים בחיים? סדנת הטנטרה המקצועית שלנו מציעה הזדמנות ייחודית להשתחרר מהמונוטוניות של חיי היומיום. הוא מספק גישה הוליסטית לשיפור עצמי ובריאות המשלבת היבטים פיזיים,

Bulldog 1047518
כללי

בחירת מקום הלינה המתאים לכלב שלך

מציאת מקום הלינה המושלם עבור בן לוויה הכלב האהוב שלך יכולה להיות משימה לא פשוטה. פוסט זה בבלוג מבקש להדריך אותך במבוך המלונות הידידותיים לחיות

City 166781
כללי

מלון הילטון פטאיה

פוסט זה בבלוג מספק סקירה מעמיקה של מלון הילטון פטאיה, אפשרות לינה מפוארת באחת הערים התוססות ביותר בתאילנד. אנו בוחנים את השירותים השונים שלה, אפשרויות

תפריט נגישות