איך לצבוע עם אקדח מרסס צבע חשמלי

אהבתם את הכתבה? שתפו לחברים!

מרססים ללא אוויר עובדים על ידי שאיבת צבע בלחץ גבוה (עד 3,000 psi) דרך חור קטן בקצה האקדח. קצות האקדח לרסס אמורים לפצל את הצבע לדפוסי ריסוס בצורת מניפה של טיפות קטנטנות. הלחץ שאיתו הם עובדים דוחף את דיו הטביעות דרך פתח הזרבובית הדקה ועולה ב- psi (פאונד לאינץ 'רבוע) באמצעות חידושים עיצוביים המתמקדים בשיפור מהירות זרימת הצבע.

בעזרת עצות שונות ניתן לרסס נוזלים דקים כגון כתמים

לכה, לכה, נוזלים עבים כגון לטקס או צבע בית. אתה יכול להשתמש במרסס ללא אוויר עם קצת תרגול כדי להחליק דלתות, ארונות ועבודות עץ. הוא שואב צבע מפחית לדלי של 5 ליטר כדי להכין הרבה דברים תוך זמן קצר.

מרססים ללא אוויר אינם מומלצים לפרויקטים קטנים יותר, שכן זמן ההכנה והניקיון יכול לעלות על יתרונות הרכישה והיישום. עם זאת, אם אתה מצליח לבצע את הציור במהירות וביעילות, אין שום בעיה.

מרססים חשמליים חסרי אוויר

כלומר יש להם משאבה הידראולית שמאלצת את הצבע לרסס את הקצה. מרססי ידיים, במיוחד דגמים חדשים יותר עם טכנולוגיית פלסטיק מגניבה, מונעים על ידי טורבינה עוצמתית מספיק כדי לרסס צבע עד הסוף. השימוש במרסס צבע חשמלי הופך את הצביעה לנעימה יותר כאשר היא נעשית בצורה נכונה ושמה דגש רב יותר על ההכנה הנכונה.

תהליך דילול הצבע קל כאשר אתה משתמש במים לדילול הצבע. ניתן לערבב צבע דק במים, אך אסור לדחוף אותו רחוק מדי או שהוא יהרוס את הצבע יותר מדי. לכל יישום של צבע, בין אם מברשת, גלילה או אקדח ריסוס, יש למדוד את העובי.

נסה לא להשקות יותר ממה שאתה צריך, מכיוון שהצבע מסמיך ומשאיר יותר מדי מאחור. זכור לא להשתמש בצבע או בצבע לטקס על המרסס, מכיוון שהוא לא יעמוד בלחץ הגבוה.

כפי שכבר דנו

מרססי צבע ללא אוויר הם אחת הדרכים המהירות ביותר לצבוע פרויקטים גדולים. אם אתה צריך למרוח צבע עבה המכסה שטח גדול תוך זמן קצר, מרסס זה מתאים. כאמצעי זהירות, לאחר בחינת מרסס הצבע איירלס Hvlp, תבין שיש לו לחץ וטמפרטורה גבוהים. לכן, היזהר במיוחד בעת השימוש בו כדי להשיג את הפורי הטוב ביותר.

מרססי צבע ללא אוויר הם פתרון אידיאלי לריסוס צבע בניין חדש או מפעלי תעשייה

כדי להפיק את המרב ממרססים ללא אוויר, וודא שאתה מבין כיצד להשתמש במרססים ללא אוויר, כיצד להשתמש באקדח ריסוס ללא אוויר וכיצד לנקות את המרססים ללא אוויר.

בחר אתר תרגול כגון דלת מוסך או משטח גדול אחר ושטוח שניתן לרסס אותו בבטחה עם מים

ברגע שהמכשיר והאקדח מופעלים במים, לחץ על ההדק, התקן את קצה התרסיס ואת מגן התזה והתאמן על טכניקת הריסוס שלך על אזור המטרה. זה עלול לקחת קצת זמן להכיר את טכניקת הריסוס המעניקה את הגימור הטוב ביותר, אך אם אינך חדש בשימוש במרסס, תרגל קודם כל ריסוס במים.

השתמשו בפלסטיק צבע (שניתן למצוא ברוב חנויות עשה זאת בעצמך וצבע) או במסכת צבע לחלונות

דלתות, רצפות ועבודות עץ שאתה לא רוצה לצבוע. אם בסופו של דבר אתה מצייר יותר מדי, אתה יכול להשתמש במסכה שנופלת על הבגדים. אגב, הקפד להגן על רהיטים וחפצים אחרים מפני ריסוס בנייר עיתון או בד.

לריסוס ללא אוויר

אתה רוצה להרחיק את אקדח הריסוס במרחק של 8-12 סנטימטרים מהמטרה שלך ולשמור אותו בניצב לפני השטח במקום בקשת. וודא שהצמצם רחב מספיק לצבע שבו אתה משתמש, אך לא כל כך רחב שרוחב הריסוס לא יהיה צר מדי לטפטוף. החזק את האקדח על המכשיר שלך כ -25 ס"מ מהמשטח והחזק את הקצה אנכית.

לאחר שווידאת כי איירלס בטוח לשימושך, השלב הבא הוא להשתמש בו כמרסס והפרייה של החלק הנוזלי של המרסס. פריימר את זרימת הצבע לצינור ההקלה והחזר אותו לצבע. החלף את הדלי במים וצבע והנח את הצינור בדלי חילוף.

כבה את המשאבה, שחרר את קו הלחץ ולחץ על ההדק שעל דלי הפריקה. בעת ריסוס המרסס ניתן לראות כיצד חומר יוצא מהצינור. הפעל את התרסיס בלחץ נמוך וצלם תמונות סטילס מאקדח ללא קצה לתוך הדלי, כך שתראה מאיפה הצבע.

לטכניקה הנכונה לריסוס, כדאי לתרגל עם עיתון ישן. אם יש מדריך יצרן לאקדח הריסוס שלך, תגלה באיזה צבע לטקס עליך להשתמש. ניתן לדלל את הצבע על ידי ביצוע ההליך בהוראות הריסוס.

בין אם אתה משתמש במזרק או במברשת וברולר

לא פשוט לצבוע את הבית מבפנים או מבפנים. אם תגן על הבית שלך מפני הבלאי של האלמנטים והטבע, תוכל להשלים כל פרויקט ציור בבית. יש דרך קלה לצבוע את החלק החיצוני של הבית והפנים באמצעות מברשת, גליל או מרסס.
למידע נוסף אודות איך לצבוע עם אקדח מרסס צבע חשמלי כדאי לבדוק ב- ishopy.co.il

מרססי צבע חשמליים הם הדרך המושלמת לצבוע מכוניות

ואם כבר יש לך כזה, אתה יודע כמה הם פרקטיים. אם השכנים שלך יתפסו אותך בציור הטויוטה שלך עם גלגלת צבעים, הם יסתכלו עליך כאילו השתגעת, כך שתוכל לרכוש מרסס צבע זול בפחות מ -50 דולר. בין אם אתה רוצה משטח זכוכית חלק על עבודות עץ או דלתות, מרסס ללא אוויר הוא מרסס הממרח צבע באופן שווה.

אקדחי ריסוס HVlp הם אקדחי ריסוס בנפח גבוה ולחץ נמוך המונעים על ידי מאוורר או ואקום ומשמשים לעתים קרובות לפרויקטים של צביעה בחוץ כגון צביעת מכוניות או ארובות.

עבור פרטים מורחבים על איך לצבוע עם אקדח מרסס צבע חשמלי עליך לבדוק כאן: deko-israel.co.il

כתבות נוספות

ריהוט משרדי מעץ מלא
עסקים ותעשייה

ריהוט משרדי מעץ מלא: מה שאתה צריך לדעת

בחירת ריהוט משרדי שהוא גם מסוגנן וגם עמיד היא משימה לא פשוטה. משולחנות כתיבה ועד כיסאות, יש היום שפע של אפשרויות העשויות מחומרים שונים כמו

Image By Peggy Und Marco Lachmann Anke From Pixabay קופה חכמה לעסקcash In 1874751 1920 (1)
כללי

קופות רושמות חכמה לעסק שלכם

מערכות קופה הן עמוד השדרה של כל עסק קניות מקוון. הם מאפשרים לכם לעשות הכל, החל מבדיקת זמינות מלאי, תמחור, מידע על מוצרים ואפשרויות תשלום

השקעות
לבית ולגן

מהו תפקיד היזם בעסקת שכירות

תפקיד היזם בעסקת שכירות הוא לסייע למשכיר והשוכר למצוא זה את זה. היזם הוא בעל הנכס יטפל בין היתר בדרך כלל בפרסום ובשיווק של הנכס,

שלט לשער חשמלי
כללי

תיקון שלט לשער חשמלי - כך תעשו זאת

מאמר זה יעניק לכם הבנה בסיסית על השלבים הכרוכים של תיקון שלט לשער חשמלי. כאשר השלט של השער החשמלי מתקלקל או ניזוק, זוהי בעיה נפוצה

תפריט נגישות