איך לתפוס שקרנים על ידי קריאת עיניהם

איך לתפוס שקרנים על ידי קריאת עיניהם

אהבתם את הכתבה? שתפו לחברים!

מומחים מסכימים שאתם יכולים לספר כל כך הרבה על אמיתות האדם על ידי חיפוש אחר סימני שפת גוף לפי התבוננות והתמקדות בעיניים לכך שמישהו משקר.

אנשים שוחחו עם מר עופר בר יהודה, מומחה ומרצה שפת גוף וזוכה פרס מרצה השנה לשנת 2022 על הרצאה מרתקת שהעביר על ספר הביכורים שלו "ציונות על רגל וחצי".

להלן הסימנים שצריכים להציב בפניכם תמרור אזהרה

לגבי האפשרות שהבן אדם איתו אתם משוחחים או שאיתו יש לכם אינטראקציה כלשהי משקר:

סימוני עיניים, סימן מספר 1:

חוסר יכולת ליצור קשר עין. אם מישהו לא מוכן לספר לכם את האמת על סיפור מסוים, אתם תמצא שהוא לא מסוגל להסתכל עליך ישירות בעיניים. מכיוון שאנשים גדלים לעתים קרובות עם הרעיון של כנות היא המדיניות הטובה ביותר, לכן זה נוגד את טבע האדם להמציא שקרים. מכאן, שזה מקור התסיסה או אי הנוחות, שהיא הידיעה שהם עושים משהו "לא נכון". הימנעות מקשר עין מוכרת כמנגנון הגנה למנוע עימות על שקר שנאמר.

סימן מספר 2:

תנועת עיניים מתמדת אולי לא תוכל לזהות את זה, אבל שקרנים מריצים את עיניהם למעלה ואז שמאלה. מה המשמעות שלו לשקר, אתם אולי שואלים? מומחים מאמינים שזה סימן שאדם מנסה להמציא סיפורים או תרחישים במוחו. אם האדם דובר אמת, אז כנראה שלא יהיו לו בעיות לקשר את הפרטים של מצב נתון. אבל אם הם משקרים, הם צריכים להעריך איזה סוג של אמירה הם צריכים להשמיע שתיראה הגיונית.

סימון נוסף מספר 3:

מצמוץ או עפעוף לא אופייני של תנועת עיניים מהירה הנו עוד סימן מובהק לשקר. מצמוץ הוא תהליך טבעי בגוף; אבל כאשר פעילות זו הופכת לעתים קרובות יותר ונראית לא טבעית, יש בכך כדי לרמז על כך שאותו אדם מנסה להימנע מחשיפה או גילוי.

לבסוף סימון מספר 4:

כאשר העיניים אינן משדרות דבר, ושאר הפנים מביעים שמחה (או עצב)- האמינו לעיניים. נראה שהשמחה (או העצב) במקרה זה מזוייפת ואינה אמיתית.

נאמר כבר כאן ועכשיו: ישנם עוד המון סימנים שמבטאות העיניים בסיטואציות שונות – מבט למעלה,למטה, לצדדים, גלגול עיניים ועוד ועוד. חלק מהסימנים עשויים להביע שקר בקונטקסט מסוים ואותם סימנים יכולים להביע דבר אמת בקוטקסט אחר.

עכשיו כשאתם מכירים 4 מסימני שפת הגוף של שקר, באפשרותך להשתמש בכלים הנוספים, מעבר להקשבה לתכנים המילוליים והיכולת "לראות מבעד למילים" את האמת העומדת מאחוריהן.

 

כתבות נוספות

Puppies 2826310
כללי

כלב קטן

בעולם העצום של הכלבים, לגזעים קטנים יש את הקסם והתכונות הייחודיות שלהם. פוסט זה בבלוג צולל לתוך החיים של כלבים קטנים, מאפיינים, תכונות התנהגותיות, חששות

Time 3306753
כללי

לצאת מהשגרה לסדנת טנטרה פרטית

מרגישים תקועים בחיים? סדנת הטנטרה המקצועית שלנו מציעה הזדמנות ייחודית להשתחרר מהמונוטוניות של חיי היומיום. הוא מספק גישה הוליסטית לשיפור עצמי ובריאות המשלבת היבטים פיזיים,

Bulldog 1047518
כללי

בחירת מקום הלינה המתאים לכלב שלך

מציאת מקום הלינה המושלם עבור בן לוויה הכלב האהוב שלך יכולה להיות משימה לא פשוטה. פוסט זה בבלוג מבקש להדריך אותך במבוך המלונות הידידותיים לחיות

City 166781
כללי

מלון הילטון פטאיה

פוסט זה בבלוג מספק סקירה מעמיקה של מלון הילטון פטאיה, אפשרות לינה מפוארת באחת הערים התוססות ביותר בתאילנד. אנו בוחנים את השירותים השונים שלה, אפשרויות

תפריט נגישות