איפה כדאי לטייל במדריד או ברצלונה?

אהבתם את הכתבה? שתפו לחברים!

אחד ההבדלים העיקריים בתרבות האוכל בין שתי הערים הוא שבמדריד מקובל הרבה יותר למסור מנות טאפאס בחינם עם משקאות בברים, בעוד שבברצלונה זה קורה לעתים רחוקות.

בעוד שברצלונה מארחת תיירים רבים והיא בירת המדינה

תחוו עולם תרבות חדש לגמרי ותפגשו מקומיים ידידותיים שידריכו אתכם בין הבניינים המפוארים והאלגנטיים של מדריד. רוב האנשים אומרים שלברצלונה יש חיי לילה גדולים יותר ממדריד אבל חיי הלילה בשתי הערים גדולים יותר ושמעתי שאנשים רבים נהנים ממנה במדריד. חלק ניכר מהספרות התיירותית של מדריד מתמקדת במוזיאונים וגלריות ברמה עולמית, אבל זה לא צריך לדחות אותך, מכיוון שמדריד היא עיר מהנה עם אחד מחיי הלילה הטובים באירופה.

גורמי הטעם וחובבי המוזיאונים יהנו יותר במדריד

שוחי חוף רעבים לשמש המשתוקקים לבניינים שמימיים ייהנו מברצלונה, ואף פעם אין לדעת מה עוד לנסות. ברצלונה ומדריד נבדלות במובנים רבים, אבל אם אתה יודע באיזו עיר לבחור, אתה מרוצה מהבחירה שלך. גם אם אין לך זמן או משאבים לבקר גם בריאל מדריד וגם בברצלונה, הטיול שלך בספרד יעזור לך להחליט איזו עיר נעימה ומתגמלת יותר עבורך.

מדריד וברצלונה הן ערים גדולות עם הרבה דברים משותפים

קשה לומר שברצלונה טובה יותר ממדריד או להיפך מכיוון שהערים בהרבה מובנים שונות כל כך. מצד שני, אני יכול לומר שיש יותר אפשרויות אם אתה רוצה לצאת לטיול יום ממדריד, בין אם אתה נוסע לטולדו, סלמנקה, אווילה או סגוביה, שכולם שווים ביקור בגלל הערים הגדולות והעשירים. הִיסטוֹרִיָה.

מדריד היא בירת ספרד וכמו ערים כמו רומא ופריז, מוקד לתיירות. ברצלונה, הידועה גם בשם מדריד, טועה לעתים קרובות כבירה.

מדריד

היא הבירה וברצלונה היא אחד המקומות המתוירים ביותר בספרד. שתי הערים מופיעות לעתים קרובות בין הערים היקרות ביותר בעולם, אך הן גם בין הזולות ביותר, ותיירים רבים אומרים שברצלונה מחזירה אתכם קצת יותר ממדריד. עם זאת, בהשוואה למדריד, ברצלונה היא למעשה עיר מתויירת יותר.

זה לא שלברצלונה אין דברים זולים לעשות, זה רק שיותר מהם נמצאים במדריד. אני לא אומר שאין דברים זולים בברצלונה, אבל זה יותר במדריד מאשר בכל מקום אחר.

אתה יכול לצאת לטיול של יום לברצלונה או למונסראט אם אתה רוצה לברוח מהעיר הגדולה ולהתמודד עם המון אנשים

מרכז מדריד קטן מברצלונה ותוכלו לארגן מספר טיולים לחלקים אחרים של ספרד כמו סלמנקה, סגוביה וטולדו, כאשר מדריד היא הבסיס שלכם. בכל עיר שאליה אתה נוסע, ישנם שווקי אוכל פנטסטיים ומסעדות, ויש מצרכים שתוכל לבקר בהם גם בברצלונה וגם במדריד.

ברצלונה מציעה שילוב נהדר של עיר וחוף

אדריכלות יוצאת דופן, אמנות ורחובות. ברצלונה היא יעד אידיאלי למטיילים שרוצים לחוות את חיי העיר, זמן החוף, האדריכלות המודרניסטית הקסומה של גאודי וכמה חופים נהדרים. בברצלונה יש חיי עיר נהדרים עם הרבה תיירים, חיי חוף, מראות ופעילויות רבים ונהדרים ללמוד על אמנות, אדריכלות ותקשורת.

מבחינת סבירות

הן במדריד והן בברצלונה, מדריד זולה יותר בהשוואה לברצלונה, והתשלומים החודשיים שלך נמוכים יותר, כך שזו העיר שעליה עליך לתקצב. למדריד יש מחירים טובים יותר לאדריכלות ולחיי הלילה שלה; היא עיר מורכבת יותר עם ההיסטוריה שלה; ומציע טיולי יום טובים יותר כגון טולדו, סלמנקה, אבילה וסגוביה; אבל רוב הספרדים שונאים את ברצלונה. בעוד שמדריד היא מקום יפה עם נוף מבטיח, ברצלונה חיה הרבה יותר עם ארכיטקטורה יפה והיסטוריה של עיר מורכבת.

אדריכלות גאודי אדריכלית

היא ללא ספק אחד הדברים הכי מגניבים לראות בברצלונה וזה הופך אותה לאחת הערים שחייבים לראות לפני שמתים, לא אחת לביקור כעיר באירופה. ברצלונה היא עיר מוזרה וצנועה, ומדריד מושכת אליה יותר תיירים. מה שהייתי אומר על מדריד וברצלונה הוא שברצלונה מתמקדת יותר בארכיטקטורה של גאוד מאשר באמנות עצמה אז אם אתה אוהב אדריכלות אז ברצלונה היא בשבילך.

ברצלונה היא עיר החוף שלנו וידועה בתור ארץ הנופשים בחוף הים, למרות שבספרד יש שפע של חופים יפים (זהו סיפור ליום אחר). כעיר, החופים בברצלונה אינם היפים ביותר, אך ניתן לקחת את הרכבת לסיטגס וליהנות מחוף ים יפהפה כ -30 דקות מהעיר.

כשזה מגיע לחקר שאר ספרד, המיקום המרכזי של מדריד עדיף על צפון מזרח ברצלונה. טיולי היום הטובים ביותר בברצלונה כוללים את פיגוארס, מוזיאון דאלי וחוף סיטגס, אך במדריד טיולי יום הם ללא תחרות.

כתבות נוספות

חופשה כשרה בחול
תיירות וחופשות

חופשה כשרה בחול היא קלה ממה שאתם חושבים

כשמגיפת הקורונה עדיין נמצאת בחלק מהמדינות בעולם, רבים מאיתנו תקועים בתלם. אנחנו משתוקקים למשהו חדש ומרגש אבל מהססים לקחת סיכון. אם אתם שומרי כשרות, אולי

Texture 1075992
תיירות וחופשות

למי מגיע הקלות בבחינה הפסיכומטרי

מבוא: מידע רקע על בחינות פסיכומטריות הבחינה הפסיכומטרית היא מבחן המשמש את המעסיקים למדידת תכונות האישיות של אדם. הוא משמש לעתים קרובות כדי לקבוע אם

השקעה בעיר דובאי
עסקים ותעשייה

האם שווה להשקיע בדירה להשקעה בדובאי?

מהי העיר דובאי ומדוע היא בחירה כה פופולרית להשקעה בנכס? דובאי היא בחירה פופולרית עבור כל מי שמחפש להשקיע בנכס. דובאי היא לא רק עיר,

תפריט נגישות