באיזו תדירות מומלץ לצאת לחופשה?

Happy Beautiful Family With Kids Beach

אהבתם את הכתבה? שתפו לחברים!

איכות או כמות? זו שאלה עתיקת יומין והתשובה משתנה על פי הנסיבות. כאשר מדובר על חופשות, הדילמה כזו: להשקיע את כל הזמן והכסף בחופשה אחת גדולה, או לנסות לפזר את החופש כמה שאפשר? האם זה בכלל משנה?

גם הנוסע המתמיד וגם הנוסע הסבלני נהנים מאוד, אבל מי נהנה יותר? בואו ננסה להבין באיזו תדירות אתם צריכים לצאת לחופשה.

חופשות מרובות במהלך השנה

מחקרים מראים כי משך הזמן האידיאלי לחופשה הוא בין 8-11 ימים. לפי מחקר שפורסם ב-Journal of Happiness Studies, לרוב האנשים לוקח כמה ימים ולהתנער מהדאגות, ורק אז השמחה והרוגע מתחילים באמת. הבריאות והרווחה של המטייל הממוצע מגיעים לשיא ביום השמיני לחופשה. זה מושלם עבור אלה שחושקים בבריחה של שבוע מהעבודה.

יתרונות

המדע אומר שחופשות קצרות יותר תורמות לבריאות נפשית מוגברת. לצד זאת, יש היבטים נוספים שתומכים בעליונות הבחירה הזו.

·        כאשר נופשים הרבה, הזמן מחוץ לבית נהיה קל יותר.

·        קל יותר לבקש חופש מהעבודה ולהוציא את ילדיכם מבית הספר לחופשות קצרות.

·        חלוקה לחופשות קצרות מאפשרת לכם לנצל את סופי השבוע בצורה יעילה יותר.

·        הפגת מתחים ומגבירה את בריאותך הנפשית. לקבל יותר מזה במהלך השנה הוא בונוס מובהק.

·        מגוון בחופשות שלכם - אם יש הרבה מקומות אליהם אתם רוצים להגיע או אטרקציות שונות שמעניינות אתכם, אין סיבה לנסות להספיק הכל בחופשה אחת. זו דרך טובה להלחיץ את עצמכם. פירוק החופשה לגורמים נותן לכם יותר זמן להעריך וליהנות מכל טיול.

חסרונות

רגע לפני שאתם נסחפים עם הרעיון של שורת טיסות מסביב לגלובוס, זכרו את ההשלכות הכלכליות. החיסרון הגדול ביותר של חופשות מרובות הוא תג המחיר. יותר חופשות דורשות יותר כסף, ואולי למצוא דרכים יצירתיות להרחיב את תקציב החופשה השנתי שלך.

חופשה אחת ארוכה

הפסקות רבות וקצרות יחסית נשמעות נפלא, אבל גם האפשרות השנייה יכולה להתאים לפעמים.

יתרונות

למרות שהמחקר מעדיף חופשות קצרות יותר, יש מקרים שבהם טיול ארוך הוא פשוט הגיוני:

אירועים מיוחדים - טיול אחרי צבא, ירח דבש, מסע מסביב לעולם - אלה חופשות שמצריכות השקעה של זמן. אם אתם רוצים לחגוג עם אדם אהוב או לצאת להרפתקה משנת חיים, ייתכן שתזדקקו ליותר משבוע כדי למלא את הצורך.

עוד זמן לספוג הכל - בילוי קצר בעיר, מדינה או יבשת חדשה לא נותן מספיק זמן לחקור הכל.

חסרונות

כאשר אתם משלבים את כל זמן החופש שלכם לחופשה אחת ארוכה, אין לכם חופש לצפות לו לאורך שאר ימות השנה.  זה עלול להשפיע לרעה על מצב הרוח שלכם.

לסיכום

כל בחירה מגיעה עם יתרונות וחסרונות משלה, ועליכם לשקול את הדברים בהתאם למצב ולהעדפות שלכם. אם אתם בוחרים לטוס לחופשות בתדירות יחסית גבוהה, מומלץ למצוא תוכנית תגמול של הנוסע המתמיד שמתאימה לכם ולצרכים שלכם. תיהנו!

כתבות נוספות

Puppies 2826310
כללי

כלב קטן

בעולם העצום של הכלבים, לגזעים קטנים יש את הקסם והתכונות הייחודיות שלהם. פוסט זה בבלוג צולל לתוך החיים של כלבים קטנים, מאפיינים, תכונות התנהגותיות, חששות

Time 3306753
כללי

לצאת מהשגרה לסדנת טנטרה פרטית

מרגישים תקועים בחיים? סדנת הטנטרה המקצועית שלנו מציעה הזדמנות ייחודית להשתחרר מהמונוטוניות של חיי היומיום. הוא מספק גישה הוליסטית לשיפור עצמי ובריאות המשלבת היבטים פיזיים,

Bulldog 1047518
כללי

בחירת מקום הלינה המתאים לכלב שלך

מציאת מקום הלינה המושלם עבור בן לוויה הכלב האהוב שלך יכולה להיות משימה לא פשוטה. פוסט זה בבלוג מבקש להדריך אותך במבוך המלונות הידידותיים לחיות

City 166781
כללי

מלון הילטון פטאיה

פוסט זה בבלוג מספק סקירה מעמיקה של מלון הילטון פטאיה, אפשרות לינה מפוארת באחת הערים התוססות ביותר בתאילנד. אנו בוחנים את השירותים השונים שלה, אפשרויות

תפריט נגישות