החזרת אהבה ישנה

אהבתם את הכתבה? שתפו לחברים!

לשמור על אהבה רומנטית בחיים ולהתפרנס בעיצומה של הורות היא אחת המשימות הקשות ביותר. מיליוני זוגות עושים שינויים חיוביים והדברים משתפרים מדי שנה. זה לא אומר שאתה צריך להיות מאושר ממצב לא בריא, אבל מערכת יחסים מוצלחת כרוכה בעבודה כנה שמשתלמת ומתגמלת אותך על ידי לא רק למצוא ולשמר אהבה ארוכת טווח.
למידע מורחב בנושא של החזרת אהבה ישנה מומלץ להעיף מבט ב- xn----0hcdjcbjh8mua.co.il

הכלים לשיקום והעמקת האהבה זמינים לאנשי מקצוע ולזוגות אחרים בספרים מוצקים כמו להשיג את האהבה שאתה רוצה

בדומה לאלה שקראתי בספרים ובתרגילים שלי, אני ממליץ לך להשתמש בכלים אלה בליווי מקצועי. אהבה היא דרך להגיד למישהו שהוא מה שאתה רוצה.

אהבה היא הבסיס לכל מערכת יחסים, אבל היא לא הכל. מערכת יחסים אמיתית שנמשכת לאורך זמן היא מערכת שבה אתה שופך יותר אהבה והבנה לאנשים שאיתם אתה ממה שחשבת שאפשר.

זה לא יוצא דופן לשבת על ספסל בפארק ולראות ילדים משחקים או מחזיקים ידיים

אבל יש אהבה קסומה. אהבה כשלעצמה היא תחושה יוצאת דופן, במיוחד כשאתה גדל כאדם. בעזרת תרגול, אתה יכול ללמוד ליצור את האהבה שאתה רוצה, ובדרך זו לכוון אותך לאנשים שאתה אוהב למען בריאות ואושר, שהיא טובתך הגדולה.

הסיבה שאתה מתעורר בבוקר היא לא בגלל הבית החדש שלך או המכונית החדשה שלך, אלא בגלל האנשים בחייך שאתה אוהב. אם אתה מרגיש שאתה לא מספיק אהוב, אתה חייב לספר למישהו.

אהבה בוגרת

היא כאשר אנשים מבינים שיש מערכת יחסים שיש להם עם האדם האחר. שני אנשים יכולים לאהוב אחד את השני מאוד ואתה יכול לזהות אותם לפי הדרך שבה הם מתנהגים סביב חברים טובים. אהבה בוגרת היא כאשר אנשים נהנים ממשהו כשהם צעירים, אך לא כל כך מאוחר יותר בחיים שהם מרגישים שהם צריכים להיות עם אותו אדם.

הוא מתאר את תהליך ההתאהבות: התרגשות, התראות, התייחסות רבה למה שהאחר חושב ומרגיש, ומודע לדינמיקת היחסים. קל להיקלע לתשוקה ולחום הרגע, אבל ההומור של זוג הוא סימן בטוח לאהבה.

כאשר זוגות מתגעגעים לקרבה, הם לא מרגישים אהובים, וחוסר זמן ביחד הוא חלק גדול מהבעיה. אם הם יכולים לנהל את הקונפליקט ולשחזר את הרצון לבלות יחד, הם יכולים להקדיש זמן לניהולו.

עם ההקשר הנכון

ספוג הביטחון, הנוכחות הרגשית והחיוביות, זוגות יכולים לטפח זמן שניתן להשתמש בו כדי למצוא רגעים חדשים של אהבה. אתה יכול לבנות על חיוביות ותהודה זו ולבסס זאת על מנת לבנות משאבים באמצעות חוויות רגעיות של אהבה ורגשות חיוביים אחרים. ההקשר הנכון מושך את העין ומתחבר באופן שהופך לקפיצה לאהבה.

העיקרון של שיקום האהבה בנישואיכם

הוא אחד העקרונות שבהם נעשה שימוש יתר, אך זהו גם עיקרון גדול שתוכלו ליישם על נישואיכם. כל נישואין נמצאים בשלב ובמדינה אחרת, אך אם תיישם את העיקרון הזה, הם יכולים להציע שיקום של אהבה ומחויבות במערכת היחסים שלך. הדבר הראשון שאתה יכול לעשות כדי לשקם את האינטימיות במערכת היחסים החשובה ביותר שלך הוא להגדיל את כמות הזמן שאתה מבלה ביחד.

כולנו מאבדים את קור רוחנו מדי פעם

והבעת כעסנו במערכות היחסים שלנו עם אחרים היא דבר בריא. אבל אם אתה מביע יותר מדי כעס, הזמן יחמיר את המצב, לא יהיה טוב יותר. זה לא אומר שאם דבר אחד יגרום לך לכעוס, זה לא יערם פריטים יחד עד שתוריד 10 דברים שונים תוך 6 חודשים.

לוקח את הזמן בכל יום לזכור כמה דברים שאתה אסיר תודה על מנת ללמוד להשתחרר מהכעס מזמין אותך להרגיש חיובי יותר. אם תעשה את הדברים האלה, תלמד כיצד להשתחרר מהכעס ולנהל טוב יותר מצב לא נוח לפני שהוא יוצא מכלל שליטה.

למרות שזו בהחלט הייתה עבודת אהבה

שחזור טרקטור ישן דורש יותר עבודה ממה שאדם יכול להתמודד. שחזור המופע מתחילתו ועד סופו לטובת שיקום טרקטורים היה עבודת אהבה ובוודאי עבודה. נראה שלכולנו יש חיים עסוקים, אבל זה דבר טוב, כי אנחנו אוהבים את החיים שאנחנו חיים.

נהגתי לשמור על האהבה הזו ככוח קבוע וקבוע שהגדיר את יחסי איתו

הקשר שחלקתי עם בעלי יצר תחושת ביטחון עמוקה ומתמשכת ביחסינו, ביטחון שחרש את הקרקע ברגעי אהבה תכופים. תגלו שאנחנו אוהבים את הבית הישן כקהילה תומכת שבה תוכלו להסתובב ולצרוח ולצחוק יחד.

מעורבות במשימות שגרתיות, איטיות, זוחלות יכולה להעמיק רגשות אהבה, לחזק קשרים ולהתבלט במערכות יחסים אינטימיות. השתמש בשבע הדרכים שלי כדי להציל את מערכת היחסים הבעייתית שלך ולקטוף את היתרונות של רומן אהבה בלתי שביר.

עם הזמן, תלמד להתפשר על הדברים שהוא רוצה שהקשר יחזיק מעמד, אבל האהבה שלך תחלחל אליו והוא יבחין ויגיב. תיקח את הזמן כדי ליצור את המילים, לבטא אותן בקול רם ולעצב את מערכת היחסים שלך איתו באופן אישי.

כתבות נוספות

איך ליצור את הסביבה הטובה ביותר להתפתחות ילדים
משפחה וקהילה

יצירת סביבה ביתית שמעוררת את התפתחות הילד

כהורים, העדיפות העליונה שלנו היא לספק את הסביבה הטובה ביותר האפשרית עבור ילדינו כשהם גדלים ומתפתחים. סביבה ביתית המספקת גירויים יכולה להיות מפתח בעזרה לילדכם

השקעות
לבית ולגן

מהו תפקיד היזם בעסקת שכירות

תפקיד היזם בעסקת שכירות הוא לסייע למשכיר והשוכר למצוא זה את זה. היזם הוא בעל הנכס יטפל בין היתר בדרך כלל בפרסום ובשיווק של הנכס,

שלט לשער חשמלי
כללי

תיקון שלט לשער חשמלי - כך תעשו זאת

מאמר זה יעניק לכם הבנה בסיסית על השלבים הכרוכים של תיקון שלט לשער חשמלי. כאשר השלט של השער החשמלי מתקלקל או ניזוק, זוהי בעיה נפוצה

חוקר פרטי לבגידות
חוק, משפט וממשל

חוקר פרטי לבגידות

בגידות אצל זוגות נשואים הוא גורם מוביל לצערנו לפרידה בישראל. ההשלכות של בגידה חשובות לא רק מבחינה פסיכולוגית אלא גם חשובות מבחינה כלכלית במהלך הנישואין.

תפריט נגישות