השקעות נדל\"ן בבודפשט

אהבתם את הכתבה? שתפו לחברים!

בודפשט אסטייט היא חברת ניהול ונדל"ן בשירות מלא המציעה מספר רב של נכסים העונים על צרכי ההשקעה שלכם בבודפשט. אם אתה רוצה לקנות, לשכור, להשקיע או לשכור דירות בהונגריה, הגעת למקום הנכון מבלי למצוא נכס בבודפשט. פרויקטי רכישה וניהול נדל"ן כאלה מבוצעים על ידי המומחים שלנו, הרוכשים ומוכרים סוכנים המפרטים בניינים במרכז העיר בודפשט המיועדים למלונאות, משרדים, מגורים ולוגיסטיקה.

קושמן אנד ווייקפילד פעילה בשוק הנדל"ן ההונגרי מזה 26 שנים ובעלת מומחיות בהתרחבות להונגריה ובהעלאת ערך נכסי לקוחותיה.

למי שמחפש נדל"ן זר

השקעות, בודפשט היא אפשרות קיימא עבור רבים. השקעה בהשקעות הנדל"ן בהונגריה, בהיותה בודפשט העלייה הגבוהה ביותר של 12 חודשים במחירי הנכסים למגורים באירופה, הייתה אחת המדינות המובילות להשקעה כזו באירופה. הדבר הופך אותה לאטרקטיבית עבור תיירים המחפשים נכס למגורי קבע.

בודפשט

היא אחת מהבירות הזולות ביותר באיחוד האירופי למרות העלייה המתמדת במחירי הנדל"ן בבודפשט. השוואת הונגריה, מדינה נטולת מרכז אירופה של גבעות ומישורים עם 10 מיליון תושבים, עם פראג וורשה, הדומים בגודלם, בכוח הקנייה ובגיאוגרפיה, מחירי הדירות נמוכים בהרבה. מחירי הנדל"ן נמוכים יותר מאשר בבירות אירופיות אחרות. מחירי הנדל"ן עלו בשנים האחרונות, כאשר 8 מתוך 10 בירות הונגריות צוברות פופולריות בשנת 2016 מכיוון שהן יעדים תיירותיים.
למידע נוסף אודות השקעת נדל"ן בבודפשט והשקעות נדל\"ן בבודפשט מומלץ לגשת לאתר dombp.com

המגיפה העולמית

שיצאה מכלל שליטה בהונגריה, מדינה צפופה של מרכז אירופה של גבעות ומישורים וכ -10 מיליון תושבים, הגיעה לשיאה בסוף 2020 ובאביב שעבר, ועצרה עשרות שנים של עליות מחירים במדינה. . בשנה עד לרבעון הראשון של 2020 מדד המחירים לבתים משומשים בהונגריה ירד ב -18.3%, בניגוד חד לשנים קודמות ב -14.5%, הירידה השנתית הראשונה במחירי הנכסים מזה שבע שנים על פי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה של הונגריה ( KSH), ומחירי הבתים ירדו ב -21.7% לאחר התאמת האינפלציה. בהשוואה לרבעון הקודם, מחירי הבתים החדשים ירדו ב -9% במונחים מותאמים לאינפלציה.

מומחי דיור אומרים כי המחיר הממוצע של דירה חדשה בבודפשט עשוי להגיע למיליון פורינט בחודשים הקרובים (3,300 דולר למ"ר)

רמתו מלפני חמש שנים. ברוב מחוזות בודפשט, בעיקר ביעדים התיירותיים והמחוזות הגדולים ביותר של העיר הפנימית, מחיר הדירות הממוצע ירד ל -1.6 מיליון HUF (44,415 דולר ארה"ב) ברבעון הראשון של 2020 ואילו עבור בתים שנבנו לאחרונה הם הסתכמו ב- 2.47 מיליון HUF (68,565 דולר ארה"ב). בדירות שנבנו לאחרונה המחירים מתחילים ב 300 000 HUF למ"ר ומגיעים עד 1 000 000 פרסות יותר, תלוי במיקום ובמצב הנכס.

מחירי הנדל"ן בבודפשט מתחילים בממוצע של 1,000 יורו / מ"ר ואפשרויות כאלה דורשות תיקונים והשקעות נוספות

המסגרת התקציבית הנדרשת לרכישת נכס בבודפשט קטנה וההשקעה נגישה בקלות. השקעה מינימלית של 200,000 יורו מספיקה לרכישת שתי דירות בבודפשט.

אם אתה הבעלים של השקעת הנדל"ן שלך בבודפשט או בהונגריה

תצטרך לשלם מס נדל"ן בעת השכרת דירה. על רכישת שתי דירות בבודפשט עליך לשלם דמי תכנית של 20.000 אירו ומס ארנונה של 4%. שוק הנדל"ן בבודפשט צומח בכ -15% והתשואה על ההשקעה מובטחת.

מס רכוש ובנייה מוטל על ידי העירייה בה הם נמצאים, בהתאם לתקנות העיריות והמיסים המקומיים בהתאמה לשווי השוק של אזור המגורים של הנכס.

כיום

זרים המתגוררים בהונגריה ומשפחותיהם נוטים לקנות ולשכור נדל"ן לשימוש אישי. באופן כללי, זרים מחזיקים במקרקעין ומחזיקים בנדל"ן על ידי החזקת מניות בנדל"ן שבבעלות חברות, ורכישת נדל"ן על ידי ישויות משפטיות זרות (שאינן האיחוד האירופי) בהונגריה כפופה לאישור רשויות הממשלה המוסמכות והליכים מנהליים רשמיים יותר. . נכסים הממוקמים בהונגריה רשומים ומאורגנים באמצעות מערכת רישום המקרקעין.

במובנים רבים

הסיבה לכך היא שהמשקיעים בורחים מכלכלה פורחת ומהיתרונות של מסים נמוכים להשקעה בנדל"ן בבודפשט. עם זאת, זה גם בגלל המגבלות שהוטלו על ידי סגירת הגבולות ומכיוון שזרים מאבדים את ההזדמנויות שלהם ואת נכונותם להשקיע כאן בבודפשט, כפי שעשו בעבר.

שוק השקעות הנדל"ן בבודפשט, הונגריה, שגשג משנת 2015 עד 2019 ואז קיפא. הונגריה חוותה את הגידול השני בגובה מחירי הדירות מכל 37 חברי הארגון לשיתוף פעולה ופיתוח כלכלי (OECD) בשנת 2015 אחרי לוקסמבורג.

BUDAPEST

29 באפריל (רויטרס)-ראש ממשלת הונגריה, ויקטור אורבן, מבנק על גירוי נדל"ן להחיות את הכלכלה לאחר צניחה בקוביד 19, אך עליית מחירים בלתי ניתנת לעצירה דוחפת קונים רבים בפעם הראשונה מתוך אחד מהם. משווקי הנכסים הלוהטים באירופה. בודפשט, בירת הונגריה על גדות הדנובה במרכז אירופה היא בעקביות אחד היעדים המובילים באירופה. מספר רוכשי הנכסים הזרים בבודפשט גדל. בשנת 2019 נמכרו 3,503 נכסים לרוכשים בינלאומיים, עלייה של 6% בהשוואה לשנה הקודמת.

אם אתה יושב בערימת מזומנים בבנק ורוצה להגדיל את החשיפה לנכסים קשים

השקעה אמיתית בבודפשט היא אופציה אטרקטיבית. המחירים עשויים לרדת בטווח הקצר, אך ניתן לרכוש נכסים עיקריים בבודפשט בהנחה משמעותית בהשוואה למקביליהם באיחוד האירופי. השכרת נכס מרווח בסגנון קלאסי בפחות מ -80 מ"ר בבודפשט או מגורים לסטודנטים יכולים להוביל גם להשקעה בנדל"ן בבודפשט.

כתבות נוספות

Puppies 2826310
כללי

כלב קטן

בעולם העצום של הכלבים, לגזעים קטנים יש את הקסם והתכונות הייחודיות שלהם. פוסט זה בבלוג צולל לתוך החיים של כלבים קטנים, מאפיינים, תכונות התנהגותיות, חששות

Time 3306753
כללי

לצאת מהשגרה לסדנת טנטרה פרטית

מרגישים תקועים בחיים? סדנת הטנטרה המקצועית שלנו מציעה הזדמנות ייחודית להשתחרר מהמונוטוניות של חיי היומיום. הוא מספק גישה הוליסטית לשיפור עצמי ובריאות המשלבת היבטים פיזיים,

Bulldog 1047518
כללי

בחירת מקום הלינה המתאים לכלב שלך

מציאת מקום הלינה המושלם עבור בן לוויה הכלב האהוב שלך יכולה להיות משימה לא פשוטה. פוסט זה בבלוג מבקש להדריך אותך במבוך המלונות הידידותיים לחיות

City 166781
כללי

מלון הילטון פטאיה

פוסט זה בבלוג מספק סקירה מעמיקה של מלון הילטון פטאיה, אפשרות לינה מפוארת באחת הערים התוססות ביותר בתאילנד. אנו בוחנים את השירותים השונים שלה, אפשרויות

תפריט נגישות