כל מה שצריך לדעת על מוניטורים

אהבתם את הכתבה? שתפו לחברים!

מדריך זה מספק לך את כל המידע שאתה צריך לדעת לפני רכישת צג גיימינג - הכל במקום אחד. במדריך זה נסביר בפירוט את כל המידע שאתה צריך לדעת על מסכי גיימינג ומה לחפש כדי להבטיח שתקבל צג שמתאים לצרכים ולהעדפות שלך. סוג המסך שעליכם לקנות תלוי במידה רבה בצרכים שלכם למוניטור, ולא כל המסכים מתאימים לכל מטרה. באופן כללי, שחקני משחק צריכים לתת עדיפות לקצב רענון גבוה וזמן תגובה נמוך, ואנשי מקצוע צריכים לתת עדיפות לדיוק הצבעים. למשתמשים כלליים יש פחות צרכים ספציפיים, אבל הם בדרך כלל בוחרים בתצוגות VA עם ניגודיות גבוהה.

כמובן

אתה תמיד יכול להריץ משחקים ברזולוציה נמוכה יותר מהצג שלך כדי לשפר את הביצועים. לחלופין, אם אתה עובד הרבה עם פוטושופ או חבילות עריכת וידאו, עליך לוודא שהצג החדש שלך בעל רמה גבוהה של נאמנות צבע. חשוב גם לזכור את גודל הצג, שכן צגים קטנים יותר יכולים להשתמש ברזולוציה נמוכה יותר תוך שמירה על בהירות התמונה. מסכים מודרניים פועלים בצורה הטובה ביותר כאשר מציגים תוכן ברזולוציה המקורית שלהם, אך אם הכרטיס הגרפי שלך אינו חזק מספיק, ייתכן שתצטרך להגדיר את רזולוציית המשחק שלך מתחת לרזולוציה המקורית של המסך.

רזולוציות גבוהות יותר יביאו לתמונות חדות יותר

אבל אתה גם צריך להיות מודע לכמה חסרונות פוטנציאליים. אם תצטרכו צג ריבוי משימות כתקריב לעבודה/מייל וגם לצפייה בסרטים/בידור, תצטרכו משהו עם צפיפות פיקסלים מספיק גבוהה כדי שטקסט לא יהווה בעיה לקריאה, וגם צפיפות גבוהה. פיקסלים, תצוגה גדולה עדיין עלולה לגרום למאמץ בעיניים ובצוואר אם אתה יושב קרוב מדי. עם זאת, אתה בהחלט יכול להשתמש בטלוויזיית HD כתצוגה של המחשב האישי שלך, והטלוויזיה שלך יכולה לעבוד גם כמוצא אחרון אם אי פעם תצטרך מסך שני. אם אתה משתמש בטלוויזיית HD בנוסף למסך המחשב הרגיל שלך, פשוט עקוב אחר המדריך שלנו להגדרת שני צגים כדי לומר ל-Windows כיצד לעבוד עם שני הצגים.

כשזה מגיע לצגי מחשב

אתה צריך משהו שיכול להתאים בנוחות על השולחן שלך, ולהשאיר הרבה מקום במסך עבורך. עם זאת, אם אתה צריך יותר שטח מסך, צג 32 אינץ' הוא בחירה טובה, בעוד צג 23 אינץ' הוא בחירה חסכונית, אפילו בשטח קטן. גודלם של רוב המסכים נע בין 23 ל-32 אינץ', אך ניתן למצוא אפשרויות מתחת ומעל לטווח זה. אתה רק צריך להקפיד לבחור את גודל המסך המתאים ביותר לצרכים שלך.

בעת הקמת משרד ביתי, גדלים הנעים בין 23.8 "עד 29" הם אידיאליים עבור שולחן העבודה הבינוני, והמסגרת הקטנה יותר ממזערת את הסחות הדעת בעת שילוב של שתי תצוגות מסך לתמונה מגובשת.

אם אתה צריך יותר מקום אבל לא צריך צג ענק והמחשב שלך תומך בצגים

אתה תמיד יכול לבחור להשתמש בהגדרת צג כפול. ישנם אפילו מסכים רחבים במיוחד שיכולים לדמות התקנת שני מסכים על צג אחד. תצוגה גדולה יותר יכולה לספק לך שטח עבודה שמיש יותר מבלי לקפל או לסגור חלונות, ובכך להגביר את יעילות העבודה שלך. אתה צריך לוודא שיש מספיק מקום על השולחן כדי להתקין צג גדול יותר.

צגים קטנים יותר הם אידיאליים להתקנות מרובי מסכים בחללים קטנים או לעבודה יעילה יותר

זה מאפשר לך להתמקד במשימות הדורשות פחות שטח מסך, כגון הקלטה וסטרימינג של אדם אחד. זה לא רק חוסך מקום בשולחן העבודה, אלא שהתצוגה האנכית גם מאפשרת להציג יותר תוכן על המסך. צגים מעוקלים יכולים גם לצמצם את שטח שולחן העבודה על ידי ביטול הצורך במספר צגים. הם מאפשרים לך לנצל את מלוא היתרונות של הרזולוציה ובהירות הצבע של היום, ולפתוח מספר דפי אינטרנט שונים בו-זמנית ללא צורך בשני צגים, וזה שימושי מאוד עבור אנשי מקצוע רבים.

למעשה

אין צורך בצג עם רזולוציה כל כך גבוהה כרגע, אבל הם זמינים לאנשים עם תקציב אם הרזולוציה היא הדבר החשוב ביותר. ללא קשר לרזולוציה שתבחר, לכל מסכי המשחקים יש דבר אחד במשותף: הם מסומנים כמסכי LED או LCD. ובכן, אם אתה רוצה צג גיימינג שמשחזר תמונות באיכות גבוהה עם נאמנות צבע אמיתית, אין ספק שצג LED הוא ההימור הטוב ביותר שלך. לחלופין, אם אתה רוצה תצוגה צבעונית מדויקת לעיצוב אבל צריך צג בהירות גבוה למשחקים, זה גם הרבה יותר זול להחזיק שניים קטנים יותר.
למידע מורחב על כל מה שצריך לדעת על מוניטורים ומוניטורים כדאי לבדוק ב- audiovideo.co.il

לדוגמה

אם אתה צריך צג גיימינג ממש מהיר למשחקים ותצוגה ברזולוציה גבוהה לעבודה, הרבה יותר זול להחזיק שניים מאשר אחד שעושה את שניהם. אם כבר בבעלותך מחשב ורק צריך מסך חדש או נוסף, הדברים היחידים שאתה צריך לקחת בחשבון הם גודל, רזולוציה ומחיר. אבל אם אתה לא רוצה לבזבז את הכסף הנוסף על צג ייעודי, אתה צריך משהו שעובד היטב עבור כל סוגי העיבוד, הבידור והפרודוקטיביות. לדוגמה, צג גיימינג צריך להתמקד ברזולוציה ובגודל המסך, בעוד שצג במשרד ביתי צריך לתת עדיפות לבהירות ולשטח מוגבל.

בעת בחירת צג עבור הגדרת צג כפול

עליך לתעדף זמן תגובה, רזולוציה והגדרות חיבור. בשקלול קפדני של הצרכים והתקציב שלכם, לא תשלמו יותר מדי על תצוגה שאינה מתאימה לעבודת היצירה שאתם עושים. מדריך זה יעביר אותך דרך כל המידע על איך לקנות צג מחשב כדי שתוכל לקבוע את הצרכים שלך. למרות האמרה הישנה, כשמדובר בתצוגות, גדול יותר הוא לא תמיד טוב יותר.

לעתים רחוקות תתחרט על קניית מוניטור גדול מדי

אך לעתים קרובות תתחרט על קניית צג קטן מדי. בדרך כלל, לעולם לא תצטער על קניית צג גדול מדי; אתה תצטער על הקנייה קטנה מדי. דברים נוספים שכדאי לקחת בחשבון לפני רכישת צג רחב במיוחד הם כמה קרוב אתה יושב לתחנת העבודה שלך (ככל שיותר רחוק יותר כך ייטב עבור צגים רחבים במיוחד) וכמה אתה מוכן להוציא (מסכים רחבים יותר נותנים מחירים גבוהים יותר). כעת לאחר שהחלטתם מה גודל המסך, הרזולוציה, קצב הרענון וסוג הפאנל המתאימים לכם, תוכלו לחפש כמה מהתכונות שמציעים מסכי גיימינג מסוימים.

ישנם פאנלים מרובים לבחירה כאשר מחפשים צג גיימינג

אך קביעה איזה מהם עובד הכי טוב לסגנון המשחק שלך עלולה להיות מבלבלת. כדי להתחיל, אתה צריך לדעת שיש סוגים שונים של טכנולוגיות תצוגה, ולכל אחת יש את היתרונות והחסרונות שלה. גם צגים למשחקים וגם צגים מקצועיים מתאימים יותר לתצוגות לשימוש כללי. אם אתה מתכוון להשתמש בצג שלך לעסקים, אתה לא צריך להוציא מעט כסף על גיימרים נלהבים; כמו כן, אם במקרה אתה גיימר כל כך נלהב, אתה תהיה מאוד לא מרוצה מהצג שנבנה עבור גיליונות אלקטרוניים.

כתבות נוספות

דיגיטל

כיצד סדנאות שיווק יכולות לעזור להגביר את המודעות למותג שלך

בסוף הסדנה, יהיה לך מושג ברור יותר היכן להוציא את כספי המודעות שלך במסגרת התקציב שלך. זוהי נקודת התחלה מצוינת לתכנון הקמפיין השיווקי שלך, בהתחשב בכך שאתה כבר יודע באיזו משימה אתה צריך להתמקד ואתה רק צריך תוכנית פעולה מעשית כדי לבצע אותה בצורה הטובה ביותר. הצעד הראשון לפתיחת סדנה הוא להציג לצוות את המשימה עליה תעבדו.

דיגיטל

קידום אתרים לצלמים

עליך להתייחס אליו כמרכז אסטרטגיית קידום הצילום שלך מכיוון שתשתמש בשם הדומיין שלו בכל דבר, החל מחשבונות המדיה החברתית שלך ועד לכרטיסי הביקור שאתה מחלק

תפריט נגישות