משקפי מציאות מדומה

אהבתם את הכתבה? שתפו לחברים!

עם תצוגת LCD חדשה בגודל 1832 x 1920 לכל עין, Oculus Quest 2 מספק בהירות יוצאת דופן עבור אוזניות ברמת הכניסה ותוכל ליהנות ממגוון שלם של משחקים ואוזניות עצמאיות מעוצבות המיוצרות על שבב ה- Snapdragon XR2 המובנה ו מועבר באמצעות כבל USB מסוג C תואם Oculus Link למחשב האישי שלך. Quest 2 היא אוזניות אלחוטיות, כך שאתה רק צריך לחבר אותה למחשב המשחקים שלך באמצעות כבל USB מסוג C כדי ליהנות מחוויית אוזניות ה- VR הטובה ביותר במתקן שלך. אוזניות מחוברות כמו HTC Vive Cosmos, PlayStation VR ו- Valve Index מתחברות למחשבים אישיים או, במקרה של PS VR, ל- PlayStation 4.

משקפות מציאות מדומה ברמות נוטות להתרכז במשחקי וידאו יותר משאר 

, עם Oculus Rift ו- PlayStation VR שמשתמשים לעתים קרובות במשחקי משחק. אוזניות מציאות מדומה (VR) משמשות בעיקר למשחקי וידאו, אך יכולות לשמש גם ליישומים אחרים כגון סימולטורים ומאמנים. ה- Oculus Rift, Valve ו- HTC Vive ו- Sony PlayStation VR - שלוש המשקפות המתקדמות שאנו מחכים להן - כולן פועלות במחשב חיצוני או בקונסולות משחקים.

משקפות מציאות מדומה (VR) מורכבות מתצוגה סטריאוסקופית המותאמת לראש המספקת תמונות נפרדות לכל עין

קול סטריאו וחיישני מעקב אחר תנועות ראש [1], כולל ג'ירוסקופים, מדי תאוצה, מגנטומטרים ומערכות תאורה מובנות. אוזניות VR עם חיישני מעקב אחר עיניים [3] ובקר משחקים. משקפות המציאות המדומה Motion Tracking מאפשרת לך להסתכל מסביב לחדר וירטואלי כאילו שיחקת משחק, גם אם אתה מחוץ למשחק.

המציאות הווירטואלית צברה אחיזה בזכות משחקים וחוויות משכנעות בשנים האחרונות

אך נראה שהטכנולוגיה זורמת-אוזניות באות והולכות. משקפות מציאות רבודה ומציאות מעורבת הן עדיין לא הנורמה, אבל משקפות VR מוצקות הן הבחירה הטובה ביותר לברוח לעולמות אחרים בינתיים. הופעות של אוזניות Pi AntVR CMOAR בקר בקר גזע מערכת בקרת VR כפפה iMotion ישנם פרויקטים רבים לחקור, אך הזהירו כי מכשירי Oculus Rift, HTC, Sony ו- Samsung קיבלו את חלק הארי של תשומת הלב, לכן עליכם לבחון איזה מפתח- מכשירים נתמכים פועלים בצורה הטובה ביותר, אילו מכשירים תואמים את המערכת שלך ומספקים את כספך.

כמה משקפות מציאות מדומה מתחרות יצאו לשוק מאז שחרורו של Oculus Rift

כולל משקפות של Oculus ואוזניות Quest ו- Quest 2 העצמאיות שלה. ה- Rift הייתה משקפות ה- VR החזקה ביותר למשחקים, אך היא אינה זמינה עוד מ- Oculus, אם כי עדיין ניתן למצוא עסקאות מפתות ברשת. אנו צופים כי זה ישתנה בקרוב וייתכן שתקנה אחת מאוזניות ה- AR לשימוש מדי פעם בבית, אך להלן אוזניות ה- VR הטובות ביותר ברשימה שלנו. משחקים תמיד מילאו תפקיד גדול ב- VR, ואוזניות המקוריות של Oculus Rift ו- PlayStation VR הקלו על המשחקים להבין את המשחקים, אך קטגוריית הבידור טרם נחשפה.
למידע נוסף בתחום של משקפי מציאות מדומה להשכרה עליך לגשת לאתר idans.co.il

ארבע משקפות ה- VR המובילות כיום בשוק הן Valve Index

HTC Vive, Oculus Quest 2 ו- PlayStation VR-אוזניות ה- VR הזולות המרכזיות הזמינות כיום. אתה יכול לחסוך קצת כסף על ידי שימוש חוזר בתחנת הבסיס של HTC Vive  לחנות המציאות המעורבת של Windows אין חוויות VR משכנעות רבות כמו Rift, אך יש לה חנות SteamVR, כך שתוכל להפעיל משחקי SteamVR באוזניות VR של Windows מבלי להתמודד עם תוכנה כלשהי.

התחרות על משקפות לא מאוגדות מעולם לא הייתה קשה יותר

כאשר Oculus Quest 2 ניצח מערכות מבוססות מחשב כמו מדד Valve. על פי הדיווחים, אפל עובדת על כמה אבות טיפוס של משקפות מציאות מדומה ומשקפות מציאות רבודה ומהנדסים מחפשים יישומים משכנעים למכשיר, אך שמועות אחרונות מצביעות על כך שהמוצר הראשון של אפל יהיה משקפות מציאות מדומה מוגדלות ולא משקפיים. שמועות דומות לאוזניות מציאות מדומה של פייסבוק, פייסבוק AR / VR בעל עיצוב דק יותר ומשתמש בבד וחומרים קלים כדי להפוך אותו לנוח יותר.

משקפות Valve היוותה חוויית מציאות מדומה מעניינת במחשב במשך שנים ויש לה בקרים חדשים מסוגננים

משקפות VR עצמאיות עם מעקב תנועה עצמאי, תנועה מלאה ושש דרגות חופש (6DOF) בקרי VR (זהה ל- Oculus Rift הנדרש למחשב), תצוגת HD ענקית ורמקולים מובנים. אין הרבה אפליקציות שמפיקות את המרב מבקרות הקרסול של Valve, אך החומרה שלה תואמת לערבב ולהתאים ל- HTC Vive ומשולבת בפלטפורמת Steam VR.

הדרך הסטנדרטית לנוע עם אוקולוס וסוני

היא למקם נוריות LED או סימונים אחרים על המשקפות ולעקוב אחריהן באמצעות מצלמות חיצוניות. אפל אומרת שהמשקפות שלה מצוידות במערכת מתקדמת למעקב עיניים שניתן להשתמש בה כדי לספק חוויה ויזואלית אינטואיטיבית יותר בעת אינטראקציה עם סביבה חיצונית, פעולה אינטואיטיבית יותר כששליטה על תנועות עיניים ועומס עיבוד נמוך יותר כאשר המשתמש אינו מסתכל. . משקפות האינדקס אינן עצמיות כמו ה- Oculus Rift S, העוקב אחר החלל סביב המשקפת באמצעות מצלמות, או כמו ה- HTC Vive Cosmos.

עם הופעתו של מעקב משופר

אוזניות ה- VR הטובות ביותר מתחילות לשחרר אותנו מהצורך בחיישני מעקב חיצוניים שצריכים להיות ממוקמים וכיולים מחדש בחדר בכל פעם שאנחנו משחקים. משקפת ה- VR הטובה ביותר הקיימת כיום היא Oculus Quest 2 אשר מבחינה טכנית משתווה ל- Lighthouse מבחינת ההיענות.

 

כתבות נוספות

ריהוט משרדי מעץ מלא
עסקים ותעשייה

ריהוט משרדי מעץ מלא: מה שאתה צריך לדעת

בחירת ריהוט משרדי שהוא גם מסוגנן וגם עמיד היא משימה לא פשוטה. משולחנות כתיבה ועד כיסאות, יש היום שפע של אפשרויות העשויות מחומרים שונים כמו

Image By Peggy Und Marco Lachmann Anke From Pixabay קופה חכמה לעסקcash In 1874751 1920 (1)
כללי

קופות רושמות חכמה לעסק שלכם

מערכות קופה הן עמוד השדרה של כל עסק קניות מקוון. הם מאפשרים לכם לעשות הכל, החל מבדיקת זמינות מלאי, תמחור, מידע על מוצרים ואפשרויות תשלום

השקעות
לבית ולגן

מהו תפקיד היזם בעסקת שכירות

תפקיד היזם בעסקת שכירות הוא לסייע למשכיר והשוכר למצוא זה את זה. היזם הוא בעל הנכס יטפל בין היתר בדרך כלל בפרסום ובשיווק של הנכס,

שלט לשער חשמלי
כללי

תיקון שלט לשער חשמלי - כך תעשו זאת

מאמר זה יעניק לכם הבנה בסיסית על השלבים הכרוכים של תיקון שלט לשער חשמלי. כאשר השלט של השער החשמלי מתקלקל או ניזוק, זוהי בעיה נפוצה

תפריט נגישות