שיפוץ חיצוני לבניינים

אהבתם את הכתבה? שתפו לחברים!

לדוגמה, העיר דקסטר, בה ממוקם משרדנו, מגבילה את מספר ה-EIFS בבניין ודורשת כמות מינימלית של זכוכית בהתאם למיקום הפרויקט בעיר.

צאו אל מול הבניין שלכם והסתכלו סביבכם כאילו הייתם קונה. חשבו מי הם הלקוחות שלכם וצרו עבורם מראה אטרקטיבי. אם אתה חושב על הלקוחות שלך, אתה יכול ליצור מראה אטרקטיבי ומשכנע.

זה אומר שלוקח זמן

כסף ואנרגיה כדי לגרום לבניין שלך להיראות ולהרגיש. ביצוע נכון, שיפוץ נכס חיצוני מעלה את ערך הנכס כולו. כן, השיפוץ הזה עולה כסף, אבל הוא כמעט תמיד נותן החזר חיובי על ההשקעה. כאשר התושבים מחפשים בית חדש, הדבר הראשון שהם ישימו לב הוא המראה של הנכס שלכם.

מחקר ותכנן פרויקט הסבה חיצוני שיתאים בצורה הטובה ביותר לנכס ולתקציב שלך

בעוד ששיפוץ פנים הבניין שלך חשוב לעובדים וללקוחות שלך, שיפוץ המראה והבסיס המבני של הנכס שלך יכול גם להוסיף ערך לבניינים שלך ולמשוך לקוחות חדשים עם כוח משיכה חדש. זה כולל החלפת עיטורים, מבנים, דלתות, עיטור, רהיטים ופריטים קוסמטיים אחרים כדי להעניק לבניין מראה חדש תוך השארת קירות, מחיצות, מבנים ומערכות בניין שלמות. שיפוץ חיצוני יכול להחזיר חזיתות, חזיתות ושלטים של הבניין ליושנה, או להעניק למבנה ישן מראה חדש בסגנונות החל מקלאסי ועד אולטרה מודרני.

אם אתה צריך לשפר מראה עייף ורעוע

שיפוץ החזית הוא דרך יעילה לבצע את העבודה. מנקודת המבט של מעטפת הבניין בעלת הביצועים הגבוהים הכוללת בידוד חיצוני נוסף, חיפוי וחלונות, חזית הבניין החדשה היא אכן אחת הדרכים הקיימות ביותר להבחין בין מבנים ישנים. שיפוץ הקירות החיצוניים לא רק משפר את האסתטיקה, אלא גם מוביל אסטרטגית למבנים חסכוניים יותר באנרגיה.

התקנת חזית חדשה או כניסה לחנות יכולה לעשות דרך ארוכה לקראת שיפור תדמית הבניין

להפוך את החוויה האפורה של הדייר למשהו מודרני ומזמין יותר. תיקונים לשיפור חזית מבנים בנדל"ן מסחרי יכולים להיווצר מכמה סיבות; עם זאת, המטרה העיקרית היא בדרך כלל להגביר את האטרקטיביות של הנכס בשוק. עבור עסקים מסוימים, שכבת צבע טרייה, תוספת של כמה פרחים בעציצים ושילוט חדש הם כל מה שצריך כדי שזה ייראה אטרקטיבי יותר.

צור מראה וסגנון רעננים

לבסוף, אתה יכול לעדכן את החלק החיצוני של הבית שלך כך שיתאים לאסתטיקה המודרנית. מאריחי קיר ועד מבטאים, 17 הרעיונות האלה יגרמו לבית שלך להיראות במיטבו. אחת הדרכים הברורות ביותר לעדכן את המראה החיצוני של הבית היא עם ציפויים וגימורים חדשים.

עכשיו רעיון פופולרי נוסף לשיפוץ חיצוני

הוא להוסיף מרקם לחלק החיצוני של הבית שלך. זה עשוי להיות כרוך בבניית "מגדל", כמו בבית בסגנון קולוניאלי, או פשוט הארכת המדרגות הקדמיות והוספת כמה תוספות זכוכית משני צידי הדלת. בנוסף לשלטים, ניתן לשקול הוספת אלמנטים ופריטים אדריכליים לחלק החיצוני של החנות. בנוסף לגינון, ישנן דרכים רבות לשפר את המראה והתחושה של העסק שלך.

עם כל האפשרויות הזמינות, קל ליצור דפוסים ומרקמים לבניין שלך. ממעקות מרוכבים וויניל ועד חיפויים, מערכות חיפוי אבן ועוד, ריהוט הבית החיצוני של CertainTeeds עשוי לערבב ולהתאים כדי לעזור לבעלי הבית ליצור את המראה המושלם האישי.

ראשית

העיצוב הכולל של הנכס שלך צריך להיות מאוזן וסימטרי. חקור את הסגנונות החיצוניים של בית מועצה כדי למצוא רעיונות שיובילו לאסתטיקה נקייה ועקבית עבור הנכס שלך. אמנם שיפוץ פנים הוא המפתח שכן כאן נעשה שימוש נפוץ ביותר בנכס, אך חשוב לזכור גם את החיצוני. כעת, לאחר שדיברנו על שיפוצים פנימיים, בואו נפנה את תשומת הלב שלנו לחלק החיצוני של הבניין שלכם.

אם הבניין שלכם נראה רעוע מבחוץ

לרוב זה לא משנה כמה הוא מרשים מבפנים. אנשים נוטים פחות לבקר בבניין שלך פשוט כי הם מרגישים שהפנים נראה מיושן ומכוער. כשאתה מעדכן את המראה של הבניין שלך, התפקיד שלך הוא לוודא שהוא עושה רושם חיובי.

לעולם אל תזלזל בכוחה של שכבת צבע רעננה בחלק החיצוני של הבית שלך

כדי להעניק לנכס שלם חוזה חדש לחיים. אם עברו שנים מאז שתיקנתם את הצבע החיצוני שלכם, קחו את הזמן לצבוע מחדש את החלק החיצוני של החנות שלכם. הקפד לשים לב לפרטים קטנים כגון דיפוני דלתות, זגוגיות חלונות ודיפון חלונות.

הפוך את החזית שלך לגלויה ללא קשר לשעה ביום או בלילה על ידי הוספת תאורה חיצונית. פנסי קיר, פנסי דלת ואורות מבטא יכולים לעזור להאיר את המראה החיצוני על ידי הפיכתו לגלוי בלילה ולהקל על האורחים לגשת לאחר רדת החשיכה.

עם זאת

זה לא חייב להיות כך; מספר וילונות חיצוניים מסוגננים זמינים כיום, כולל סגנונות כפריים עכשוויים ואמצע המאה, שיכולים לשפר את הקסם של הבית שלך. חפש סגנונות תריסים התואמים את האדריכלות החיצונית של הבית שלך, וחשוב על צבע נועז כדי להבליט אותם באמת.

הם עוזרים לקשור יחד את המראה הכללי של בניין ולעשות רושם חיובי על המבקר בבניין שלך. זו הסיבה שהחלק החיצוני של הנכס הוא אחד החלקים החשובים ביותר בבית. חזית בניין היא החזית החיצונית או הקיר החיצוני של בניין.

תוכנית בדיקת החזית והבטיחות (FISP)

בהתאם ל-1 RCNY 103-04 ולחוק מקומי 11 משנת 1998, מחייבת את כל הבניינים בעלי יותר משש קומות לשמור על קירות חיצוניים במצב בטוח. בניינים המיועדים כאטרקציות חייבים לקבל אישור מראש מהוועדה לשימור ציוני דרך של ניו יורק ו/או המדינה או הפדרציה (SHIPO).

כדי לסייע בכך, ערים רבות מציעות תוכניות תמריצים, מענקים וסיוע לשיפוצי מבנים חיצוניים. למרבה המזל, הרבה פרויקטים מוכחים של שיפוץ חיצוני יכולים לעזור להגדיל את התנועה לחנות שלך. במקרה של שיפוץ בית חיצוני, הצלחת הפרויקטים שלכם יכולה להיות תלויה בקבלן הנכון. על ידי חשיבה על כל חלק בתהליך, תוכלו להיות בטוחים שהשיפוץ יצליח.
עבור עוד מידע בנושא של שיפוץ חיצוני לבניינים יש לבדוק ב- rhsprojects.co.il

העיתוי של שיפוץ הבית החיצוני ישתנה מאוד בהתאם לפרויקטים שאתה מתכוון להשלים

ואכן, ניתן להשלים את שיפוץ החזיתות החיצוניות של מבנים תוך מספר חודשים. בשיפוץ חזית פרויקט יכול להימשך עד חודשיים במינימום אי נוחות לדיירי מבנים קיימים, בהתאם להיקף השיפוץ והיקפו. אם יש לכם שטח מלא בדיירים, השיפוץ החיצוני הזה יכול להתבצע בשלבים, אך עדיין בטווח זמן סביר.

כתבות נוספות

Puppies 2826310
כללי

כלב קטן

בעולם העצום של הכלבים, לגזעים קטנים יש את הקסם והתכונות הייחודיות שלהם. פוסט זה בבלוג צולל לתוך החיים של כלבים קטנים, מאפיינים, תכונות התנהגותיות, חששות

Time 3306753
כללי

לצאת מהשגרה לסדנת טנטרה פרטית

מרגישים תקועים בחיים? סדנת הטנטרה המקצועית שלנו מציעה הזדמנות ייחודית להשתחרר מהמונוטוניות של חיי היומיום. הוא מספק גישה הוליסטית לשיפור עצמי ובריאות המשלבת היבטים פיזיים,

Bulldog 1047518
כללי

בחירת מקום הלינה המתאים לכלב שלך

מציאת מקום הלינה המושלם עבור בן לוויה הכלב האהוב שלך יכולה להיות משימה לא פשוטה. פוסט זה בבלוג מבקש להדריך אותך במבוך המלונות הידידותיים לחיות

City 166781
כללי

מלון הילטון פטאיה

פוסט זה בבלוג מספק סקירה מעמיקה של מלון הילטון פטאיה, אפשרות לינה מפוארת באחת הערים התוססות ביותר בתאילנד. אנו בוחנים את השירותים השונים שלה, אפשרויות

תפריט נגישות