החלפת מצבר עד הבית

החלפת מצבר עד הבית

אהבתם את הכתבה? שתפו לחברים!

החלפת מצבר עד הבית

זה קורה במפתיע - יוצאים מהבית, בבוקר, מאוחרים לעבודה או ללימודים - פתאום מבינים שהמכונית שלך הפסיקה לעבוד. או למשל בימים מוזרים כמו שהוא פגע עברו שבועות עד שרציתם לצאת מהבית אבל עדיין לא הייתם צריכים - הרכב שלכם חנה ואז הוא פשוט הפסיק לעבוד.

אתה אובד עצות כי אתה תקוע ואין לך דרך לחזור לאן שהלכת. זה בדרך כלל מצב לא טוב, במיוחד עבור אלה המסתמכים על הרכבים שלהם לעבודה או למטרות אחרות. עם זאת, במקרה של הקורונה, ניתן לפתור את הבעיה באמצעות טכנולוגיה.

על ידי שימוש במצבר במוסך, אתה עדיין יכול להפעיל את פותחן דלת המוסך שלך כאשר אתה צריך להשתמש בגרר או להזמין שירות סלולרי מיוחד שבא להחליף את המצבר. אתה יכול גם לבקש מחברת ניהול הבניינים של החברה שלך לחבר מחדש קו גז שבו הוא מוביל מהמוסך לבית שלך, כך שלא תזדקק יותר לשקעי גז או חשמל במיקום זה.

מוסכים ניידים הם דרך נוחה וקלה לתקן מצבר. הם לא חייבים להיות מותקנים, רק להציב אותם על גג המוסך. מוסכים מגיעים בגדלים ובצבעים שונים, כך שתוכלו למצוא אחד שמתאים לבית שלכם.

להחלפת מצבר בבית בדקו אם זה זה שהלך - אם כן אז יהיה זול יותר להחליף אותו. אתה יכול גם לדעת איזו סוללה צריך להחליף אם יש לך מחוון על הסוללה הישנה המקורית שלך ועל החדשות (מחוון סוללה). אם לא, אז תצטרך לחקור מחיר עבור סוללות ומציאות להחלפה.

  1. שלב 1: אם אתה מחליף את הסוללה, יש לנתק אותה מהסוללה על מנת למנוע כל משוב חשמלי.

    שים לב שהסוללה תרוקן את האנרגיה שלה ברגע שהיא תתנתק.

  2. שלב 2: נתק את הכבל החיובי מהסוללה הישנה, ולאחר מכן נתק את הכבל השלילי מהסוללה הישנה.

  3. שלב 3: הסר את הסוללה הישנה על ידי חיטוט זהיר של הלשוניות משני צידיה, או באמצעות מברג

כדי להחליף מצבר עד הבית, צריך להיזהר מאוד. צריך לדעת איך זה עובד, איך תדעו שהמצבר הוא זה שהלך וזו לא עוד תקלה וכמה יעלה לכם להחליף אותו במקום.

5 דרכים לשחזר את המצבר המת במכונית שלך

  • החלף את הסוללה במכונית שלך

  • החלף את כבלי הסוללה במכונית שלך

  • החלף את האלטרנטור שלך במכונית שלך

  • תיקון סוללה מתה עם כבלי מגשרים

  • טען את הסוללה המתה באמצעות מטען נייד

כיצד לבדוק אם יש לך מצבר גמור ברכב

בדיקת המצבר היא דרך מהירה וקלה לבדוק אם המצבר של הרכב שלך מת או לא. זוהי בדיקה פשוטה שיכולה לחסוך לך הרבה כסף, זמן וכאבי ראש בטווח הארוך.

הדרך הנפוצה ביותר לעשות זאת היא על ידי קפיצת המכונית. אם אתה עדיין יכול לנהוג במכונית, זה אומר שהמצבר עדיין לא התרוקן לגמרי.

קפיצת המכונית היא דרך פופולרית לעשות זאת, אך היא עלולה להוביל לפציעות חמורות או למוות. מטעני סוללות ומתנעים מומלצים כחלופה בטוחה יותר.

אם אינך מצליח להניע את המכונית שלך, זה אומר שנגמר החשמל של המצבר ויש להחליף אותו.

מצברים לרכב הם אחד המרכיבים החשובים ביותר בכל רכב. הם אחראים לספק חשמל למכונית. אם הסוללה שלך מתה ואין לך סוללה משלך, רוב הסיכויים שתוכל למצוא תחליף בחנות תיקון רכב או סוכנות סמוכה.

למידע על שירות החלפת מצבר עד הבית יש להעיף מבט ב-

מחפשים שירות החלפת מצבר עד הבית בתנאים משתלמים לכל כיס? היכנסו לאתר aya-matzberim.co.il

מתי צריך החלפת מצבר עד הבית?

במצב זה, זה אף פעם לא קל כאשר אתה צריך להחליף מצבר לרכב שלך. החלפת מצבר לרכב אומר בדרך כלל שתהיו תקועים עם הרכב עד לתיקון ומתי בדיוק זה יקרה זה תמיד סימן שאלה.

ניתן להחליף מצברים בבית, אך לרוב זה אומר שנתקעתם עם הרכב. החלפת מצבר לרכב אינה קלה ופשוטה כפי שהיא נראית. ישנם סוגים שונים של מצברים וחלק מהמכוניות משתמשות בחלקים עדינים יותר שעלולים להינזק מהסוללות הללו. חשוב לדעת מה ההבדל בין מצבר לרכב למצבר קרוואנים, כדי שתוכלו לשכור את בעל המקצוע המתאים עבור החלפת מצבר עד הבית שלך.

בחירה מסויימת יכולה לעשות את כל ההבדל בעולם, וקריאה לאיש מקצוע שיחליף את המצבר היא בחירה כזו. לא רק שיטה זו הופכת הכל להרבה יותר קל מאשר לחכות למשאית גרר, אלא שאתה יכול להחזיר את הרכב שלך מהר יותר.

אנשים רבים מוצאים את עצמם לעיתים קרובות במצב שבו הם צריכים להתקשר למשאית גרר אך אינם בטוחים מה לעשות. זה יכול להיות בגלל שהמכונית התקלקלה או בגלל שעברה תאונה, והם לא יודעים איך לתקן את זה. ישנן שלוש אפשרויות: לחכות שהגרר יגיע, לקחת את הרכב למוסך שלהם, או להתקשר לאיש מקצוע.

אם יש בעיה בסוללה

יהיה קשה לעבור את העיניים הפקוחות של מכונאי רכב איכותיים. מכיוון שהמצבר הוא החלק המרכזי של מערכת החשמל של הרכב שלכם, חשוב לבדוק אותו באופן קבוע ולהחליף אותו במידת הצורך. אם יש צורך בסוללה חלופית, המכונאי יחליף את המצבר הנוכחי במצבר חדש שנמצא באחריות.

עדיף להחליף את הסוללה לפני שהיא נגמרת, במקום לחכות עד שהמכונית תושבת. אם הסוללה עדיין מסוגלת להחזיק טעינה, נטען אותה מיד. הפעלה חוסכת לך את הטרחה של החלפת הסוללה, רק כדי לגלות מאוחר יותר שזה לא היה הגורם האמיתי לבעיה.

כתבות נוספות

ריהוט משרדי מעץ מלא
עסקים ותעשייה

ריהוט משרדי מעץ מלא: מה שאתה צריך לדעת

בחירת ריהוט משרדי שהוא גם מסוגנן וגם עמיד היא משימה לא פשוטה. משולחנות כתיבה ועד כיסאות, יש היום שפע של אפשרויות העשויות מחומרים שונים כמו

נזילה מתחת לאסלה
לבית ולגן

נזילה מתחת לאסלה

נזילה מתחת לאסלה עשויה לגרום לבזבוז מים רב, נזקי לחות נרחבים וצורך יומיומי בגריפה וניקוי אזור השירותים. הסיבות להיווצרותן של נזילות הינן רבות, חלקן ניתנות

תפריט נגישות