כיצד הזרקת בוטוקס יכולה לשפר את היופי שלך

הזרקת בוטוקס3

אהבתם את הכתבה? שתפו לחברים!

בוטוקס הוא מותג של בוטולינום טוקסין מסוג A, שהוא נוירוטוקסין הפועל על מערכת העצבים. הוא פועל על ידי חסימת דחפים עצביים הנשלחים לשרירים ומשתק אותם באופן זמני. זה גורם לשרירים מסביב לאזורים המוזרקים להירגע מה שגורם לעור להיות חלק יותר.

הוא הומצא על ידי ד"ר דיוויד ג'יי דוהרקופף בשנות ה-70 והוא שימש לראשונה לטיפול בחולים עם התכווצויות שרירים קשות של הפנים, הצוואר או שרירי הגפיים עקב שיתוק מוחין או הפרעות אחרות הגורמות להתכווצויות שרירים. ורק בשנת 2002 הוא הפך לטיפול קוסמטי מאושר לקמטים בפנים.

הבוטוקס קיים כבר למעלה מ-20 שנה והוא נמצא בשימוש באסתטיקה מאז שנות ה-80. לאחרונה, רופאים החלו להשתמש בו בתור “הזרקת יופי” כדי לסייע בהפחתת קמטים וקמטי פנים. כמו כן, הוא משמש גם לטיפול במצבים אחרים כולל הזעת יתר ומיגרנות כרוניות.

עובדות מעניינות על הזרקת בוטוקס כוללות בין היתר:

  • בוטוקס פותח במקור על ידי רופא גרמני לטיפול בכאבי ראש במיגרנה.
  • הוא שימש לראשונה באירופה בסוף שנות ה-80, והוא הפך פופולרי בתחילת שנות ה-90.
  • ה-FDA אישר בוטוקס לשימוש בשנת 1996 כטיפול אנטי אייג'ינג.
  • בוטוקס הוא כיום אחד מהטיפולים הנפוצים ביותר למגוון מצבים רפואיים כולל מיגרנות כרוניות, שיתוק מוחין ודלקת פרקים.
  • הוא אושר לשימוש בלמעלה מ-100 מדינות.

כיצד למצוא את המקום הטוב ביותר עבורך להזרקת בוטוקס

על מנת למצוא את המקום הטוב ביותר לקבל בו בוטוקס, כדאי שתשאלי את עצמך כמה שאלות.

  • האם את רוצה רופא מנוסה בעל הסמכה?
  • מה התקציב שלך?
  • איזה סוג של תוצאות את רוצה?
  • תוך כמה זמן את רוצה לראות תוצאות?

יש הרבה מקומות שמציעים הזרקת בוטוקס. חלק מהרופאים ממליצים לקבל הזרקת בוטוקס במשרדם בעוד שאחרים ממליצים לעשות זאת בספא או במרפאת רופא עור. המקום הטוב ביותר לקבל בו בוטוקס נקבע בדרך כלל על פי התקציב שלך והיכן את רוצה לעשות את זה.

אם את רוצה לקבל בוטוקס במחיר סביר, אז את צריכה לשקול ללכת למרפאה, שכן היא בדרך כלל זולה יותר מאשר מרפאות ספא או רופאי עור פרטיים. אם את רוצה טיפולי בוטוקס בספא או במרפאות של רופאי עור, אז את צריכה לקחת בחשבון שזה יהיה יקר יותר מאשר לעשות את זה במשרדי הרופאים, שכן יש להם יותר הוצאות הקשורות אליהם.

אם יש לכן שאלות בנושא או שאתן רוצות לדעת יותר בנושא של הזרקות מסוג זה, לחצו כאן לפורטל להזרקת בוטוקס ותוכלו לקבל את כל המידע הנדרש.

הדרכים המובילות בהן ניתן להילחם בהזדקנות העור ללא הזרקת בוטוקס

טיפול בקמטים הוא הדבר החדש בימים אלה. עם הלחץ המתמיד להיראות צעירים ויפים, אנשים רבות פנו לבוטוקס וחומרי מילוי כדי להילחם בהזדקנות. עם זאת, ישנן לא מעט דרכים בהן תוכלו להילחם בהזדקנות מבלי להשתמש בטיפולים אלו.

להלן כמה דרכים יעילות שתוכלו לעשות זאת:

  • אכלו תזונה בריאה – תזונה היא אחד הגורמים החשובים ביותר במלחמה בהזדקנות. תזונה בריאה תעזור לשמור על לחות העור שלכם ולמלא את תאי העור שלכם, מה שיפחית קמטים.
  • התעמלות באופן קבוע - פעילות גופנית סדירה כמו הליכה או ריצה תעזור לשמור על הלב שלכם להזרים דם סביב הגוף שלכם מה שעוזר במניעת עור נפול בפנים ובצוואר.
  • שתו הרבה מים - שתיית מים עוזרת לשטוף את הרעלים מתוך הגוף שלנו מה ששומר על העור שלנו לח עם מראה רענן.
  • לישון הרבה - הגוף שלך זקוק למנוחה מספקת כדי שיוכל לתקן את עצמו מכל הנזקים הנגרמים מחשיפה לשמש או זיהום שגורם לקמטים.

דרכים נוספות בהן ניתן להילחם בהזדקנות העור ללא הזרקות בוטוקס או חומרי מילוי:

  • השתמשו בקרם קמטים עם רטינול וחומצה גליקולית
  • למרוח קרם הגנה מדי יום ולהימנע מקרני השמש המזיקות
  • אכלו מזון בריא שיש בו נוגדי חמצון וויטמינים שיעזרו לכם להיראות צעירים יותר

אנו מקווים שאהבתם את המאמר בנושא הזרקת בוטוקס, מקווים שקיבלתם את כל המידע הרלוונטי ובנוסף שלמדתם דברים חדשים שלא ידעתם לפניי, למאמרים נוספים בנושא ובנושאים אחרים מוזמנים לבקר באתרנו.

 

כתבות נוספות

פטרת בציפורניים
אסתטיקה, טיפוח ויופי

כיצד להתמודד עם פטרת בציפורניים

במאמר זה ניתן מידע על הסוגים השונים של פטרת בציפורניים, על תופעות הלוואי האפשריות, וכיצד להיפטר ממנה. פטרת בציפורניים היא בעיה נפוצה מאוד שיכולה להיות

Glass 3141865
אסתטיקה, טיפוח ויופי

המלצה להזרקת חומצה היאלורונית

מבוא: סקירת חומצה היאלורונית חומצה היאלורונית היא חומר טבעי המצוי בגוף והיא משמשת גם כזריקה לשיפור בריאות המפרקים. הזרקת חומצה היאלורונית היא מוצר שנמצא בשימוש

אסתטיקה, טיפוח ויופי

השתלות שיניים all in 4

בצוות רפואת השיניים המקיף של ד"ר חנה, העבודה של All-on-4 אורכת בדרך כלל כשעתיים לכל לסת התחתונה, כך שבדרך כלל יש ארבע בחלק העליון והתחתון.

מתקני כושר ציבוריים בפארקים

רוב האנשים המבוגרים לא עושים שימוש במתקני הכושר אשר בפארק. לאנשים רבים יש מחסום מאימונים בחוץ, ישנם כאלה שלא אוהבים להתאמן בציבור שכולם מסתכלים וחלקם

תפריט נגישות