כיצד להתמודד עם פטרת בציפורניים

פטרת בציפורניים

אהבתם את הכתבה? שתפו לחברים!

במאמר זה ניתן מידע על הסוגים השונים של פטרת בציפורניים, על תופעות הלוואי האפשריות, וכיצד להיפטר ממנה.

פטרת בציפורניים היא בעיה נפוצה מאוד שיכולה להיות קשה לאבחון. הסיבה לכך היא שקשה להבחין בין זיהום בציפורניים לבעיות אחרות בציפורניים. היא מתרחשת בדרך כלל בציפורניים של האצבעות, בהונות הרגליים ומסביב לציפורניים. זוהי סוג של פטרייה הנקראת דרמטופיטים החודרת דרך סדקים זעירים במיטת הציפורן או דרך פצע פתוח.

פטרת ציפורניים יכולה להיות מצב חמור שיש להתייחס אליו ברצינות. חשוב להכיר את הסימפטומים של מצב זה כדי שתוכלו לקבל את הטיפול הנכון ולמנוע סיבוכים נוספים. ייתכן שתסמינים מסוימים לא יופיעו עד לשלבים מאוחרים יותר של הזיהום כאשר הוא הופך לחמור.

תסמינים של פטרת ציפורניים כוללים:

  • אדמומיות ונפיחות סביב הציפורן
  • כאב כאשר לוחצים על הציפורן
  • צבע לבן או צהבהב על הציפורן

טיפולים להסרת פטריות זמינים הן ללא מרשם רופא והן בטפסי מרשם. טיפולים אלה יכולים לשמש אנשים עם סוכרת או מצבים רפואיים אחרים שעלולים להקשות עליהם להשתמש בטיפולים אחרים. על מנת למצוא את אפשרות הטיפול הטובה ביותר, חשוב לפנות תחילה לרופא עור או פודיאטור מומחה.

אנו ממליצים על דניאל וייס - פודיאטור מייסד ומנהל רפואי המתמחה ברפואת כף הרגל על כל היבטיה.

תופעות הלוואי של פטרת בציפורניים

פטרת ציפורניים היא זיהום שכיח שיכול להיגרם ממספר גורמים כמו היגיינה לקויה, גנטיקה וסביבה. דבר זה גורם לשינוי צבע של הציפורניים, להצהבה ועיבוי. למרות שרוב האנשים אולי לא יודעים זאת, זה יכול להוביל להשלכות בריאותיות חמורות.

אחת מתופעות הלוואי של פטרת ציפורניים היא ירידה בזרימת הדם בגפיים. כמו כן, דבר זה יכול גם לגרום לחוסר תחושה ותחושות עקצוץ כמו גם לכאב באזורים הפגועים.

ניתן להגיד על פטרת ציפורניים כי:

  • גורמת לגירוי וכאב בעור
  • יכולה להיות נפוצה יותר בקרב אנשים עם פגיעה חיסונית או סוכרת
  • שכיחות יותר אצל אנשים עם היגיינה לקויה

אפשרויות טיפול של פטרת בציפורניים

פטרת בציפורניים היא בעיה שכיחה שעלולה לגרום לאי נוחות, כאבים ומבוכה. ישנן שיטות רבות להסרת פטרת בציפורניים. חלקן כוללות השרייה במים חמים, שפשוף הציפורניים במלח וחומץ, שימוש באבן ספוג ואפילו שימוש בתרופות ללא מרשם.

אפשרויות הטיפול בפטרת ציפורניים כוללות:

  • תרופות אנטי פטרייתיות דרך הפה (למשל, Lamisil)
  • תרופות מקומיות נגד פטריות (למשל, Clotrimazole)
  • טיפולי לייזר (למשל, טיפול באור כחול)

טיפול פטרת בציפורניים באופן טבעי

החדשות הטובות הן שניתן לטפל בפטרת ציפורניים גם באמצעות תרופות טבעיות כגון שמנים אתריים או שמן עץ התה. כמו כן, טיפולי פטרת בציפורניים זמינים הן בצורות טבעיות והן בצורות רפואיות. חלק מהטיפולים כוללים קרמים אנטי פטרייתיים, תרופות דרך הפה ומסירי לק המכילים חומרים אנטי פטרייתיים כמו סלניום גופרתי או כסף חנקתי.

סקירה מהירה על ציפורניים

ציפורניים הן חלק מהגוף. הן עשויות מקראטין, חלבון שנמצא בשיער ובעור והן עשויות גם מסידן ופוספט. ישנן שתי סוגים של ציפורניים - ציפורניים קשות וציפורניים רכות.

ציפורניים נועדו כדי שנוכל להיאחז בדברים. הן עוזרות עם האחיזה כאשר אנו משתמשים בהן עבור הידיים או הרגליים שלנו. הן מגנות על העור שלנו מפני חיכוך, שעלול לגרום נזק. במקרים מסוימים, הן יכולות גם למנוע זיהום במיטת הציפורן על ידי פעולה כמחסום בין העור שלכם לבין חיידקים או פטריות. ציפורניים הן לא רק אסתטיקה - הן משרתות הרבה מטרות בגופנו.

אנו מקווים שאהבתם את המאמר בנושא פטרת בציפורניים, מקווים שקיבלתם את כל המידע הרלוונטי ובנוסף שלמדתם דברים חדשים שלא ידעתם לפניי, למאמרים נוספים בנושא ובנושאים אחרים מוזמנים לבקר באתרנו.

כתבות נוספות

כיצד לבחור קרם לעור יבש

בחירת הקרם המתאים לעור יבש יכולה להיות משימה לא פשוטה. פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף כיצד לבחור את קרם הלחות הטוב ביותר לצרכי טיפוח

הפריות מבחנה
בריאות ורפואה

הפריות מבחנה וכל מה שאתם צריכים לדעת עליהם

הפריות מבחנה הפכו פופולריות כדרך להימנע מהפלה, לידה מוקדמת וסיבוכים אחרים שעלולים להתרחש במהלך ההריון. הוא משמש גם להגברת הסיכויים ללדת תינוק עם הפרעות או

תרופות סבתא לכאב ברכיים
בריאות ורפואה

כאבי ברכיים לאחר אימון: מהו כאב ברכיים

ישנם גורמים רבים של כאבי ברכיים לאחר אימון וחשוב להבין את הסימפטומים והגורמים לכך. כאבים בחלק הקדמי או האחורי של הברך, נפיחות, נוקשות, הידבקות במפרק

הזרקת בוטוקס3
אסתטיקה, טיפוח ויופי

כיצד הזרקת בוטוקס יכולה לשפר את היופי שלך

בוטוקס הוא מותג של בוטולינום טוקסין מסוג A, שהוא נוירוטוקסין הפועל על מערכת העצבים. הוא פועל על ידי חסימת דחפים עצביים הנשלחים לשרירים ומשתק אותם

Glass 3141865
אסתטיקה, טיפוח ויופי

המלצה להזרקת חומצה היאלורונית

מבוא: סקירת חומצה היאלורונית חומצה היאלורונית היא חומר טבעי המצוי בגוף והיא משמשת גם כזריקה לשיפור בריאות המפרקים. הזרקת חומצה היאלורונית היא מוצר שנמצא בשימוש

תפריט נגישות