מה יש לעשות בטיול באירלנד?

אהבתם את הכתבה? שתפו לחברים!

בגובה 214 מ' (702 רגל) בנקודה הגבוהה ביותר שלהם, הם משתרעים לאורך 8 קילומטרים (5 מיילים) לאורך החוף האטלנטי של מחוז קלייר במערב אירלנד. ביום בהיר ניתן לראות את איי אראן ומפרץ גאלווי מהצוקים המרשימים הללו. באירלנד יש שישה פארקים לאומיים, גבעות ונופים מדהימים.

אירלנד

היא מקום המפלט המושלם עבור חובבי מוזיקה, חובבי חוצות ומטיילי פנאי שאוהבים לחוות את אורח החיים המקומי תוך כדי חקר ערים וכפרים קטנים. אירלנד היא מקום בו תוכלו למלא את ימיכם בהרפתקאות חוצות ושעות של סיורים, אך היא גם תפתה אתכם להאט ולהטביע את עצמכם ביופי טבעי ובתרבות מזמינה. אירלנד הייתה לא רק מקום נהדר לטייל בו לבד, אלא גם היה קל מאוד להתמצא בו. כשעליתי על המטוס לדבלין, לא חוויתי את הריגוש שבדאגה לגבי הטיול הראשון שלי לאירלנד.

אחרי הטיול הראשון שלי באירלנד

אני יכול להגיד לכם שמחכה לכם קבלת פנים חמה, נוף יפה, חורבות מעניינות, אנשים נחמדים ועליזים, אווירה נינוחה והרבה גשם. אירלנד היא ללא ספק אחד מיעדי הטיול המרגשים ביותר בכל אירופה. זוהי מדינה עם היסטוריה מרשימה, תרבות תוססת ויופי טבעי.

לא משנה מה תחליטו לעשות בהרפתקה האירית שלכם

כל יעד שתבקרו בו ירתק, יפתיע ויעורר השראה במטיילים סקרנים. אולי תרצו לחוות את חצי האי דוב או לחקור את חוף קוזוויי - העיירות הקטנות והנוף הבלתי צפוי שנמצא לאורך הדרך הופכים את אירלנד ליעד תיירותי מיוחד באמת. קרא את המאמרים המעמיקים שלנו על הדברים הטובים ביותר לעשות בדבלין, 20 אטרקציות שחובה לראות באירלנד, ומדריך שלם לדרך האטלנטי הפרוע כדי לגלות עוד. כדי לקבל הבנה מעמיקה יותר של כמה מהמקומות הנהדרים באירלנד, עיין ברשימה הענקית הזו של האטרקציות הטובות ביותר של אירלנד לפני תכנון המסלול שלך באירלנד.

אני מקווה שמתכנן הטיולים באירלנד יעזור בבחירת לאן ללכת ומה לעשות

מדריך טיולים זה לאירלנד יעזור לכם להפיק את המרב מזמנכם באי האזמרגד וליהנות מבלי לשבור את הכסף. תכנון המסלול שלך לאירלנד יכול להיות קצת מסובך כשיש כל כך הרבה מקומות יפים לבקר בהם באירלנד, אבל אל תפחד, קורא יקר, אני מכיר אותך.

תכנון הטיול שלך לאירלנד יכול להיות משימה לא פשוטה עם כל כך הרבה אפשרויות וכל כך הרבה יעדים איריים שכדאי לבקר בהם

אבל עם מדריך הטיולים הזה לאירלנד, עכשיו אתה אמור לקבל מושג טוב על היכן לבקר באירלנד והדברים הטובים ביותר לעשות בכל יעד נפלא ומרגש. בפוסט זה נשתף 10 אטרקציות מובילות באירלנד שכדאי למתחילים להוסיף לטיול באירלנד שלהם.

אתה יכול לתכנן את הטיול שלך לאירלנד בכל עת של השנה ואנו ממליצים בחום להגיע לכאן במהלך עונת השפל

עד כה, הזמן הטוב ביותר לבקר באירלנד הוא מיוני עד אמצע אוגוסט, אך מזג האוויר ביולי עלול להחמיר. תכנון טיול לאירלנד הוא קל, אבל ליעדי הקיץ יש ביקוש רב, ואם לא תתכנן מראש, אתה עלול לבזבז יותר זמן.

מאמר זה אינו עוסק במסלולי הטיול והאטרקציות של אירלנד

אלא בענייני ארגון, ומספק לך את כל המידע שאתה צריך כדי לארגן את הטיול שלך לאירלנד מבלי להרגיש בלחץ. לאחר מכן, נציג את המראות של אירלנד, נפרט כיצד לתכנן בפועל את הטיול באירלנד, מה לראות באירלנד וכמה מהסיורים האיריים הטובים ביותר שתוכלו לקחת. חקור ותעשה מה שאתה רוצה, אבל אנו מקווים שתתחיל לתכנן את הטיול שלך באירלנד ותבין לגמרי שלאירלנד יש דברים יפים יותר לעשות מאשר הטבעת של קרי.

בעוד שאנשים רבים מבקרים באירלנד

רובם פשוט נשארים בדבלין, רואים את האטרקציות העיקריות, שותים כמה ליטרים וממשיכים בדרכם. אבל יש עוד קצת מה לטייל כאן, במיוחד אם יש לך זמן לשכור רכב ולרדת מהמסלול (אירלנד היא המדינה המושלמת לטיולי כביש. היא צריכה להיות איפשהו בין גבעות ירוקות מתגלגלות, טירות, וויסקי, גשם , בירה גינס וקו חוף מחוספס שכן הוא מושך מיליוני מבקרים מדי שנה להזמין את הטיול שלהם לאירלנד. עשרה מיליון אנשים מגיעים לכאן מדי שנה בתקווה לראות את המקומות היפים שלנו ולחוות את התרבות האירית הקסומה.

טיילנו וניסינו כמיטב יכולתנו לצמצם את הרשימה הזו ל-25 מקומות שאתם חייבים לראות בחייכם

ריכזנו עבורכם רשימה של הטירות הטובות ביותר באירלנד לביקור, כך שתוכלו לבחור מבין האפשרויות המפורסמות והאהובות ביותר שלכם. - ---- בין אם אתה רוצה לחקור את חורבותיו של מבצר מפואר פעם, או לקבל טעימה מחיי ימי הביניים בשריד שמור היטב, אתה יכול להסתכל אחורה בזמן על הטיול שלך באירלנד. קל לבקר באירלנד, אבל יש כמה דברים שכדאי לזכור כשמתכננים את מסלול הטיול באיר אילנד. למרות שמה שחוויתי באירלנד לא היה שונה בהרבה מהבית, יש כמה דברים שכדאי לדעת כשמתכננים את הטיול הראשון שלך לאירלנד.

אני לא אשעמם אותך בהיסטוריה של אירלנד

אבל אני מאמין שאם אתה לא מבין מה אתה הולך לראות ולמה המדינה מאורגנת בצורה מסוימת, טיול נעים יכול להיות רַע. בשביל זה, כדאי לקרוא את הספר הזה כדי לקבל תובנה לגבי ההיסטוריה האחרונה של אירלנד.

אירלנד

היא מדינה כפרית ואני חושב שלמעט דבלין, אתה תבלה את רוב זמנך בין הים, ההרים והגבעות. אירלנד היא היעד האידיאלי לטיול בכביש שכן אזורים רבים נגישים רק באמצעות רכב. הערים המרכזיות מקושרות היטב באוטובוסים פרטיים, אבל אם אתם רוצים לראות את אירלנד הכפרית או רוצים גמישות בלוחות הזמנים, כדאי לשכור רכב.

זכור שיש תנועה שמאלית באירלנד ומכוניות עם תיבת הילוכים אוטומטית הן די נדירות

אז הזמינו את השכרת הרכב שלכם מראש אם אתם מתכננים טיול ברחבי האי אמרלד. אבל אם אתם מתכננים טיול לאירלנד שיימשך יותר מיום או יומיים, לא כדאי לבלות יותר מדי זמן בדבלין. אם הסיבה העיקרית שלך לבקר באירלנד היא לראות נופים פנטסטיים, שים את זה בראש סדר העדיפויות שלך ואל תנסה להשתלב בחנויות, פאבים ואירועי תרבות תוך כמה ימים. יש כל כך הרבה מה לראות כאן ונסיעה ברכב תהיה הדרך הטובה ביותר לראות את אירלנד ואת כל מה שיש לה להציע.

כתבות נוספות

Puppies 2826310
כללי

כלב קטן

בעולם העצום של הכלבים, לגזעים קטנים יש את הקסם והתכונות הייחודיות שלהם. פוסט זה בבלוג צולל לתוך החיים של כלבים קטנים, מאפיינים, תכונות התנהגותיות, חששות

Time 3306753
כללי

לצאת מהשגרה לסדנת טנטרה פרטית

מרגישים תקועים בחיים? סדנת הטנטרה המקצועית שלנו מציעה הזדמנות ייחודית להשתחרר מהמונוטוניות של חיי היומיום. הוא מספק גישה הוליסטית לשיפור עצמי ובריאות המשלבת היבטים פיזיים,

Bulldog 1047518
כללי

בחירת מקום הלינה המתאים לכלב שלך

מציאת מקום הלינה המושלם עבור בן לוויה הכלב האהוב שלך יכולה להיות משימה לא פשוטה. פוסט זה בבלוג מבקש להדריך אותך במבוך המלונות הידידותיים לחיות

City 166781
כללי

מלון הילטון פטאיה

פוסט זה בבלוג מספק סקירה מעמיקה של מלון הילטון פטאיה, אפשרות לינה מפוארת באחת הערים התוססות ביותר בתאילנד. אנו בוחנים את השירותים השונים שלה, אפשרויות

תפריט נגישות