בניה קלה או בניה רגילה?

בניה קלה

אהבתם את הכתבה? שתפו לחברים!

בניה קלה היא שיטת בניה פופולארית בארצות הברית ובחלק ממדינות אירופה. בשנים האחרונות, תחום הבניה הקלה התרחב גם בארץ. כמו לכל שיטת בניה, לבניה קלה יש יתרונות אך גם חסרונות. בסופו של דבר, הלקוח הוא שיצטרך לשכלל את כל הפרמטרים ובהתאם לכך לבחור את שיטת הבניה המתאימה עבורו.

אם גם אתם מתעניינים בשיטת הבניה הקלה, אנו מזמינים אתכם להמשיך בקריאה ולהכיר את היתרונות והחסרונות.

יתרונות לבניה קלה

יתרון מס' 1 - תכנון גמיש

כאשר מדובר על בניה קלה, מדובר על גמישות מקסימאלית ומה הכוונה? כאשר אתם תפגשו עם האדריכל והמהנדס, אלה יתאימו עבורכם תהליך תכנון מדויק שיכיל גם את הצרכים שלכם. זה יהיה תכנון ראשוני בלבד. לאחר מכן, תוכלו להוסיף לתכנון הזה כל מיני תוספות או אפילו לשנות דברים וכל זאת בקלות ולא כמו בשיטת בנייה סטנדרטית.

יתרון מס' 2 - מהירות

ניתן לבנות בית בשיטת בניה קלה בתוך מספר חודשים. קחו בחשבון שאת הקונסטרוקציה מייצרים במפעל ולאחר מכן היא מועברת לאתר הבניה. תהליך ההרכבה נעשה תוך מספר ימים. אין ספק שמדובר על הליך מזורז מאוד בכל הקשור לבניית בית. אגב, יש לקוחות שבנו בית תוך חודשיים בלבד. כמובן הכל תלוי בגודל הבית, בתנאי השטח ובפרמטרים נוספים.

יתרון מס' 3 - חיסכון

אין כמעט חריגות בתקציב וזאת בניגוד לבניה סטנדרטית. כמו כן, גם יש צוות מצומצם של עובדים ופועלים, מה שמביא לחיסכון משמעותי בעלויות.

יתרון מס' 4 - שימוש באלמנטים ירוקים

ניתן להתקין מערכות מים אפורים לשימוש חוזר, החומרים בהם משתמשים ידידותיים לסביבה, הבנייה לא מלכלכת או מזהמת את השטח.

לצד היתרונות, יש גם חסרונות והם:

החסרונות לבניה קלה

חיסרון מס' 1 - מראה מרובע

בגלל שיש שימוש בחומרי גלם ספציפיים, מראה של הבתים בבניה קלה הוא מראה מרובע. אין יותר מדי מקום לעיצוב.

חיסרון מס' 2 – לא כל איש מקצוע יכול לבצע את הפרויקט

אין ספק ששיטת הבניה הקלה היא שונה משמעותית מהבניה הסטנדרטית ועל כן, לא כל קבלן יכול לבצע אותה. כאשר בוחרים את חברת הבניה, מומלץ לוודא שיש ניסיון וגם ידע מקצועי בתחום. העבודה צריכה להתבצע בצורה איכותית וטובה. אם היא תבוצע כך, הרי שעשויים להופיע כל מיני נזקים.

חיסרון מס' 3 - קושי במכירה

בגלל התפיסה שבית שנבנה בבניה קלה הוא לא עמיד או מספיק חזק, הרי שיש קושי למכור את הבית במחיר הוגן. מומלץ לקחת את הנתון הזה בחשבון, כאשר בוחרים לבנות בבניה קלה.

שורה תחתונה

כעת שיש לכם את כל היתרונות והחסרונות של שיטת הבניה הקלה, תוכלו להחליט האם כדאי לכם ליישם אותה או לא. כמו כן, נמליץ לכם גם להתייעץ עם אנשי מקצוע מהתחום. שיהיה בהצלחה!

כתבות נוספות

ריהוט משרדי מעץ מלא
עסקים ותעשייה

ריהוט משרדי מעץ מלא: מה שאתה צריך לדעת

בחירת ריהוט משרדי שהוא גם מסוגנן וגם עמיד היא משימה לא פשוטה. משולחנות כתיבה ועד כיסאות, יש היום שפע של אפשרויות העשויות מחומרים שונים כמו

נזילה מתחת לאסלה
לבית ולגן

נזילה מתחת לאסלה

נזילה מתחת לאסלה עשויה לגרום לבזבוז מים רב, נזקי לחות נרחבים וצורך יומיומי בגריפה וניקוי אזור השירותים. הסיבות להיווצרותן של נזילות הינן רבות, חלקן ניתנות

Image By Peggy Und Marco Lachmann Anke From Pixabay קופה חכמה לעסקcash In 1874751 1920 (1)
כללי

קופות רושמות חכמה לעסק שלכם

מערכות קופה הן עמוד השדרה של כל עסק קניות מקוון. הם מאפשרים לכם לעשות הכל, החל מבדיקת זמינות מלאי, תמחור, מידע על מוצרים ואפשרויות תשלום

תפריט נגישות