רשתות הסופרמרקטים והעסקים הקמעונאיים בישראל

חצי חינם רשת סופרמרקטים

אהבתם את הכתבה? שתפו לחברים!

ברשתות הסופרמרקטים נרשמה ירידה במספר המבקרים בחנויות שלהן. עם זאת, רשתות הסופרמרקטים עדיין מצליחות לייצר הכנסות מעסקי הקמעונאות שלהן.

מהו סופרמרקט?

סופרמרקטים הם סוג של חנות מכולת המספקת מגוון רחב של מזון וכלי בית.

סופרמרקטים מכונים לפעמים חנויות מכולת, וזה לא לגמרי מדויק. חנויות מכולת מוכרות בדרך כלל מזון בעוד סופרמרקטים מוכרים גם מוצרים אחרים כמו בגדים וכלי בית.

סופרמרקטים הפכו פופולריים בשנים האחרונות מכיוון שהם מציעים ללקוחות יותר מסתם אוכל. הם גם מספקים בידור, שירותים ומידע על המוצרים שלהם.

מהם ההבדלים העיקריים בין רשת סופרמרקטים לחנות מכולת מקומית?

סופרמרקט הוא רשת גדולה של חנויות מכולת שמוכרות מגוון רחב של מזון, ואילו מכולת מקומית היא חנות קטנה שמוכרת בדיוק את הדברים שאתה צריך לחיי היומיום.

ההבדל העיקרי בין שני סוגי החנויות הללו הוא הגודל שלהם. לרשת סופרמרקטים יש חנויות רבות, בעוד שחנויות מכולת מקומיות נמצאות בדרך כלל רק במיקום אחד.

למה אנחנו צריכים חנויות מכולת מיוחדות שמציעות טעמים חדשים של מאכלים ייחודיים?

חנויות מכולת מיוחדות הופכות פופולריות יותר במאה ה-21. אנשים רבים רוצים לקנות מוצרי מזון ייחודיים וחדשים שהם לא יכולים למצוא בחנויות מכולת מסורתיות.

חנויות מכולת מיוחדות מציעות ללקוחות מגוון רחב של מאכלים שלעיתים אינם מצויים בסופרמרקטים רגילים. יש להם מגוון רחב של מוצרים כגון תוצרת אורגנית, לחמים מיוחדים וגבינה מלאכתית. סוגים אלה של חנויות מיוחדות מספקות גם הזדמנות לצרכנים לחוות חוויה שונה מהליכה לסופרמרקט המקומי שלהם.

עלייתן של חנויות מכולת מיוחדות עשויה לנבוע משינוי העדפות הצרכנים וכן משינויים בהרגלי האכילה של החברה.

כיצד רשתות סופרמרקטים מובילות את הדרך בהפחתת בזבוז מזון

עם הגברת המודעות לבזבוז מזון, רשתות הסופרמרקטים מובילות בצמצום בזבוז המזון. הם נוקטים יוזמות להפחתת בזבוז מזון על ידי הכנסת טכנולוגיות חדשות, שינויים בפריסת החנות ועוד.

להלן כמה מהדרכים שבהן רשתות סופרמרקטים הפחיתו את בזבוז המזון:

למידע מורחב על רשת חצי חינם ניתן לגלוש לאתר

  • שימוש בחיישנים לניטור רמות המלאי והתאמת המלאי בהתאם

  • התקנת יחידות קירור הניתנות לשליטה מרחוק

  • שימוש בתגי RFID על תוצרת כדי למנוע מהם להתקלקל לפני שהם מגיעים לצרכנים

מהם הגורמים העיקריים בבזבוז מזון וכיצד הוא מחובר לסופרמרקטים?

הגורמים העיקריים לבזבוז מזון קשורים בחוסר מודעות וחינוך בנושא. יש אנשים שפשוט לא יודעים שהם יכולים לתרום את השאריות שלהם לבנקי מזון או למטבחי תמרוקים.

גם תעשיית רשתות השיווק אחראית חלקית לבזבוז מזון מכיוון שהם מוכרים מוצרים בכמויות גדולות, אך מקשות על צרכנים לקנות כמויות קטנות יותר. הסיבה לכך היא שקמעונאים רוצים לשמור על שולי רווח גבוהים על ידי מכירת יותר פריטים במחיר נמוך יותר.

מצד שני, סופרמרקטים גם אחראים חלקית לבזבוז מזון מכיוון שהם מוכרים מוצרים בתפזורת, אך מקשים על הצרכנים לקנות כמויות קטנות יותר.

רשת המרכולים הגדולה בישראל - רשת חצי חינם

צבי קופרלי הרחיב את שוק הפירות והירקות שלו למינימרקט שהתמחה בחומרי ניקוי במחירים נמוכים. כמה מבניו ובני דודיו הצטרפו לעסק בעודו בחיים.

"חצי חינם" היה במקור מחסן בחולון, אך פתח סניף ראשון במרכז מסחרי ברחוב המרכבה. עד מהרה צמח הפופולריות שלו ונוספו שני סניפים נוספים. בשנת 2002, לאחר פתיחת סופרמרקט ענק אחד באותו מקום, היא בנתה שלושה סניפים מסביב לאזור ולאחר מכן סניף רביעי בראשון לציון.

"חצי חינם" הינה חברת כלכלה ונדל"ן ישראלית אשר שיתפה פעולה עם קניון שרונים. סגור במהלך הסכסוך בקומה התחתונה בסוריה, הקניון פתוח כעת לעסקים שוב.- "חצי חינם"

"חצי חינם" ו"אסם" נאלצו לעשות שלום בנובמבר 2011. הסכסוך נמשך במשך שבועות אך לבסוף הסתיים כמה חודשים לאחר מכן. בשנת 2018 רכשה "חצי חינם" את קניון אמריקן סיטי הכושל שהקים משה ויגאל גינדי בישראל ואת רוב קיומו בילה בכשל, שנקרא במקור קניון אמריקן סיטי.

דרכי התקשרות / שירות לקוחות חצי חינם

במידה ואתם מחפשים את חצי חינם שירות לקוחות, ניתן לעשות זאת בהמון דרכים. אך לא כולם נגישות כמו שצריך ומובנות. באתר שירות בקליק תוכלו למצוא באופן חינמי לחלוטין שירות לקוחות ושירותים נוספים של כל עסק בישראל בקלות. ובחינם כבר אמרנו?

היכנסו לאתר של שירות בקליק למציאת חצי חינם שירות לקוחות.

סניפים של רשת חצי חינם

ראשון לציון - 3

חולון - 2

פתח תקווה - 1

הוד השרון - 1

כתבות נוספות

נזילה מתחת לאסלה
לבית ולגן

נזילה מתחת לאסלה

נזילה מתחת לאסלה עשויה לגרום לבזבוז מים רב, נזקי לחות נרחבים וצורך יומיומי בגריפה וניקוי אזור השירותים. הסיבות להיווצרותן של נזילות הינן רבות, חלקן ניתנות

Image By Watercolor Artist From Pixabay ארונות לחדרי ילדיםchildrens For Girls 3368015 1920 (1)
לבית ולגן

התאמה נכונה של ארונות לחדרי ילדים

ארונות וחדרי ההלבשה הם בעלי חשיבות רבה, ניתן להשתמש בהם לאחסון בגדים לילדים. ארונות בגדים וחדרי הלבשה הם חלק חשוב מחייו של הילד ולכן חשוב

השקעות
לבית ולגן

מהו תפקיד היזם בעסקת שכירות

תפקיד היזם בעסקת שכירות הוא לסייע למשכיר והשוכר למצוא זה את זה. היזם הוא בעל הנכס יטפל בין היתר בדרך כלל בפרסום ובשיווק של הנכס,

Image By Alexanderchoa On Freepik היכרות עם הרעיון של הדפסת התמונות שלכם על קנבס
לבית ולגן

כמה עולה הדפסת תמונה על קנבס?

הדפסת תמונות על קנבס היא סוג של הדפסה המשמשת ליצירת אומנות ייחודית ואישית. התהליך מתחיל בצילום מקורי והנחתו על גבי הקנבס המתוח. לאחר מכן, התמונה

תפריט נגישות